Lett Oslo – sunn mat på farten

Det popper stadig opp sunne spisesteder i Oslo, så deilig for oss som elsker sunn mat! En av favorittene mine er Lett Oslo. Her er det nemlig noe for alle, både superspisere som meg, men også de som ønsker noe mer tradisjonelt. Det nyeste på menyen er smoothie, og siden jeg var på Frogner måtte jeg stikke innom med venninnen min og teste.

lett oslo

Lett Oslo

lett oslo I tillegg til smoothie finner du ferkpressede juicer, kokosvann, wraps, egenkomponerte salater og masse annet digg!

lett osloJeg valgte en smoothie med blåbær, acai, sitron, vaniljeprotein og mandelmelk. Julie hadde en med jordbær og mynte. De var begge gode, men Julies var faktisk best. Det eneste jeg ville pirket på var at jeg synes de kunne vært tykkere i konsistensen, slik de er på smoothie exchange.

DSC06948lett oslolett osloDet beste med slike steder er at det blir mulig å ta seg en tur på kafé for oss som ikke spiser skolebrød og kaker også. Jeg elsker faktisk å møte venninner til lunsj eller sitte på kafé og jobbe, men vil helst spise noe som både smaker godt og kjør kroppen glad. Steder som lett gjør det enkelt å velge sunt når du er på farten.

lett osloDu finner lett på Frogner, Steen og Strøm, Sandvika Storsenter, Aker brygge og ved Klingenberg kino. Du kan også bestille fra Foodora.

lett osloJeg tror jeg må dra og kjøpe mynte så jeg kan lage denne hjemme! Oppskriften skal du selvfølgelig få <3

lett osloNå skal jeg på Frøyaklinikken en tur og i kveld skal vi ut og spise med jobben på Smalhans. Det er så deilig at det går mot sommer og roligere tider. Samtidig er det masse nytt som skjer og et helt nytt prosjekt som jeg avslører allerede i morgen. Jeg skal også dele en update angående fertilitetsreisen veldig snart, lover!! Ha en nydelig dag fine deg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg