Vil du ha daglig inspirasjon?

Hei søte dere! Jeg må bare si at jeg koser meg veldig med bloggingen om dagen, og har fått et skikkelig boost. Det er så gøy med masse kommentarer og mange nye lesere på den nye bloggen. Vil dere kanskje kjøre en spørsmålsrunde? Skriv en kommentar så skal jeg kjøre på!

Det er fortsatt mange inne på den gamle, noe som ikke er så rart ettersom alle de gamle innleggene fortsatt ligger der.

Denne uken har jeg booket inn masse venninnetid, og jeg kan virkelig kjenne hvordan det fyller meg med energi. Jeg er så heldig som har så mange fine mennesker rundt meg, jeg føler meg rik <3

I dag skal jeg være med Caroline og den lille gutten hennes ut på andelsgården og plukke masse økologiske grønnsaker. Kamera og snapchat blir med, så følg meg gjerne under navnet heleneragnhild 😀

Snapchat: heleneragnhild

Instagram @heleneragnhild

Lag deg en nydelig dag <3

 

8 kommentarer
    1. Har ikke mye mer på hjertet enn at jeg vil rose deg for en utrolig interessant, kunnskapsrik og ekte blogg! Flink er du:)!

    2. Jeg synes bloggen din er utrolig inspirerende og lærerik! Jeg vil ha mer av matoppskrifter og kostholdstips! Du legger ut mye om frokost og middag, noe jeg liker veldig godt – men skulle gjerne likt å få litt tips til lunsj og mellommåltider. 🙂

    3. Jeg digger bloggen din. 😊 Det er den beste bloggen jeg vet om per dags dato og du er flink å oppdatere. Jeg savner tips til mat som er både billig og sunn (føler jeg bruker myyye penger på mat) samt hva som kan legges i matboksen til barnehagen. Jeg føler jeg trenger mer inspirasjon til enkel og næringsrik mat. Har en datter på 2 år og vi sender med maten hun skal ha i barnehagen da vi ikke vil hun skal spise maten de får servert der (kneipbrød med sukkerholdig/dårlig fett pålegg) og margarin. Bare tanken gjør at jeg grøsser. Håper hun godtar lenge at hun spiser ulik mat som de andre 😊
      Stå på videre, bloggen din er super!! 😊

    4. Takk for all inspirasjon både her og på Instagram! Du er jo (som meg) opptatt av sunn tarm! Hvilken bok er din(e) favoritt om dette emnet? 😀 Klem, Camilla

    5. Camilla: Hmmm, jeg har faktisk lest mest artikler om dette, kommer ikke på noen rene tarmbøker. Men jeg leste en bok som heter eat dirt akkurat og den var veldig bra 😀

    6. Anette: Så utrolig hyggelig å høre Anette 😀 jeg skal få laget et innlegg om lunsj, grunnen til at jeg er dårlig til å dele det er at jeg ofte spiser lunsj hjemme. Da blir det ikke en matpakkelunsj, men noe som enten ligner frokost eller lunsj. Det er så synd det serveres så mye skrapmat i barnehagene, her er det dessverre store forskjeller! Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg