Ikke glem dette

Min kjekkas <3

Oppi hele babydrømmen er det lett å glemme det aller viktigste, deg og meg. Først og fremst er jeg jo så heldig som har funnet verdens beste gutt som jeg vil dele livet mitt med. Jon Anders er faktisk verdens beste gutt, han er utrolig snill og går så godt hjem hos alle. Han har det søteste smilet, som lyser opp enhver regnværsdag. Jeg lyver ikke når jeg sier at jeg ikke har kastet et blikk på en annen gutt siden vi ble sammen for nesten 5 år siden. Det er oss, sånn er det bare!

Nok kliss, men det er faktisk viktig å holde på oss to som par når vi er i prøveperioden. Vi ønsker å skape noe sammen. Et lite mirakel som er halvparten deg og halvparten meg. Når det tar tid blir det lett stress og vondt, og det er helt naturlig. Samtidig må jeg ikke glemme det viktigste <3
I går hadde jeg en lang og koselig dag med jobb, gåtur med venninne, bryllup og besøk hos svigers. De neste timene skal jeg bruke på å vaske leiligheten, jobbe og gå tur, før vi skal i barnebursdag klokken fire. Jeg klager ikke, jeg elsker å ha masse planer. Neon ganger er jeg redd for å fylle dagene, da jeg trenger pauser med ro innimellom for å fungere. Selvfølgelig blir jeg sliten når det går i et, men psykisk merker jeg at jeg har det bedre når det skjer ting.

Hva synes dere om det nye designet forresten? Jeg elsker det! Tusen takk for så mange kommentaren om dagen, da blir det så gøy å blogge altså <3

6 kommentarer

Siste innlegg