Gratulerer med dagen

DSC05326Så var vi kommet til den fineste dagen i hele året, som jeg elsker 17 mai! Vi kjører en roligere variant i år, men starter i tradisjon tro med champagnefrokost hos gode venner. Jeg tenkte at i fjor ble min siste 17 mai med champis på en stund, men nå som jeg først kan gjelder det å nyte det!

Jeg har pakket mangosalat med kandiserte valnøtter og vannmelon med fersk mynte. Noe friskt må en jo ha på morgenen, og frukt og grønt er jo så deilig!

DSC05330I år har jeg fått fylt bunadsbeltet mitt og det løfter virkelig bunaden til nye høyder. Egentlig skal en jo være gift for å få gå med belte, men det har ikke jeg tid til å vente på altså. Jeg kombinerer også bunaden med solbriller, litt moderne må en få være på en soldag som denne 😉

DSC05683Etter frokost skal vi kanskje en tur til byen før vi drar på grilling hos familien til Jon Anders. Det er så koselig å kunne ha med hundene, og la dem løpe fritt i solen og kose seg.

DSC05687Jeg håper du får en helt fantastisk dag! Jeg skal i hvert fall spise akkurat det jeg har lyst på, kose meg med venner og familie og kjenne på takknemligheten over å få bo i et land som Norge <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg