Vårtegn, tanker og følelser

Bare jeg som får økt energi om våren?

DSC04661 For å være ærlig har jeg følt meg litt nede de siste månedene. Etter studiene hadde jeg så mange planer, ideer og giv. Av mange ulike årsaker ble ikke den tiden helt som jeg hadde tenkt. Det har skjedd mye i familien min som jeg ikke ønsker å skrive om her, i tillegg var det mange ting jeg skjøv til side under studietiden som blusset opp når jeg ble ferdig. Særlig morfars død som jeg ikke hadde noe tid til å prosessere. Når du dytter unna følelser og kjører på kommer det som regel og biter deg i stumpen etterpå, og det var nettopp dette jeg opplevde. Jeg mistet mensen og har hatt veldig svingende energi.

Nå kjenner jeg at ting har snudd og det er så deilig! Livet er dynamisk, du er ikke enten glad eller trist, det er ikke bra eller dårlig. Det eneste som betyr noe er hvordan du takler og ser situajsonen du er i.

DSC04662 Jeg har ønsket meg baby så lenge jeg kan huske, så da vi bestemte oss for å starte å prøve ville jeg jo helst være gravid i går. Selv om vi ikke har prøvd lenge i det hele tatt kjentes det som et nederlag at dette ikke gikk i orden asap. Jeg får skikkelig dårlig samvittighet da jeg vet at så mange prøver så lenge og jeg vil ikke virke klagete. Jeg begynte å synes litt synd på meg selv og det blir bare for dumt. Å innta offerrolle gir meg nemlig ingenting! Det hindrer meg bare.

DSC04668Nå fokuserer jeg på det jeg vil fremover, nemlig å gjøre bloggen best mulig, lage verdens beste onlinekurs og fokusere på ting som gjør meg glad. Litt shoppingterapi skader heller ikke. Disse skoene er virkelig en drøm! Hvite sko om våren føles som en ny start, synes dere ikke?

DSC04669 Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men det føles liksom got å skrive om det. Jeg setter virkelig pris på dere som skriver til meg også, hver eneste en. Å få en melding fra en leser som bare ønsker meg en god dag, tenk så heldig jeg er <3

DSC04674Ha en nydelig kveld fine du, takk for at du leser <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg