Lets do this

God mandag fine <3

glassflaskeglassflaskeI det siste har jeg hatt hangup på å tilsette fersk marokansk mynte i vannet mitt. Det smaker så fresht og godt! Med denne glassflasken smaker også vannet mye bedre enn fra plast. Jeg har kjøpt min på amazon, men jeg vet at de har de i norske nettbutikker også.

DSC04508 glassflaskeI dag har jeg masse på planen, både møter, jobb, trening og sosialt. Hvis du vil se hva jeg holder på med kan du følge med på snap og instagram, jeg heter heleneragnhild begge steder 🙂

glassflaskeMynten kjøper jeg på min lokale frukt- og grønthandel. Jeg elsker den på Sagene i Oslo!

glassflaskeHa en fin mandag så lenge <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg