I kveld kan du møte meg live på facebook!

God morgen hjerter <3

I disse dager relanserer jeg kurset mitt, noe jeg har ventet så lenge på! Det er ganske skummelt å legge ut kurs, jeg er jo alltid redd for at ingen skal melde seg på! Heldigvis er dette alltid en tullefrykt, for det er allerede mange søte sjeler som har meldt seg på!

Jeg har masse energi om dagen og vil gjerne dele litt med deg! Derfor vil jeg invitere deg til å møte meg live på facebook i kveld klokken 20! Her får du svar på alt du måtte lure på om kurset, og kanskje rekker vi flere spørsmål også 😉

Jeg håper vi sees <3

PS. Husk å like facebooksiden min så ser du når jeg legger ut! Det kommer kanskje en teaser i dag klokken 13.30 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg