Dette må jeg ha om høsten

Å, for en herlig dag! Jeg startet med morgentur og kaffe før jeg satte i gang med jobb. Etter endel timer fikk jeg besøk av herlige Anne, en jente jeg har blitt kjent med via nett. Jeg elsker å møte andre helsenerder, og siden vi hadde en felles beskjent kom vi i kontakt og fant ut at vi har så mye til felles. Anne blogger også, og lager de deiligste barene som kanskje kommer til Norge snart!

Nå sitter jeg og fordereber meg til å logge på facebook! Som jeg skrev tidligere stiller jeg på facebook live klokken åtte i dag, bli med bli med! Jeg er dritnervøs, men jeg vet jo egentlig at det bare er tull. Dere er jo så søte og snille!

Før den tid må jeg vise dere høstens beste innkjøp, og noe jeg bare måtte unne meg (selv om det var alt for dyrt)…

En deilig ullgenser gjør den synkende gradstokken lettere å akseptere, denne vil jeg bo i!

Jeg vil heller kjøpe en dyr genser enn tre billige, så selv om denne betyr stramt budsjett så måtte den bli med hjem. Jeg har allerede jakken i grå og sort, jeg elsker disse plaggene.

Hva er ditt favorittplagg om høsten?

 

10 kommentarer

Siste innlegg