Bambivipper

Sponset behandling

Jeg var egentlig en av de som aldri skulle ha disse vippene jeg. Men så gjorde jeg det en gang, og ble totalt hekta! Nå har jeg blitt skikkelig vippeavhengig, for fy så deilig det er å stå opp om morgenen med ferdig sminkede øyne. Selv om jeg brenner for naturlige skjønnhet og faktisk ikke er den som bruker mest sminke, er jeg og blir en jålejente til den dagen jeg dør.

Å stelle seg har alltid vært viktig for meg. Jeg går gjerne usminket på butikken og sitter ofte i pysjen og jobber. Samtidig merker jeg energien det gir meg å kle på meg noe finere, sminke meg og fikse håret. Jeg smiler mer til andre, og får flere smil tilbake. Jeg kommer litt ut av skallet.

Å føle seg vel er bare positivt, og for meg har bambivipper blitt en hverdagsluksus jeg unner meg.

Nå har jeg testet 3D vipper for første gang hos en nydelig jente som holder til på Frogner. Hun heter også Helene og er fra nesten samme sted som meg. Er det ikke rart hvordan slikt skjer? Hun har både gode priser, er fantastisk å skravle med (et must for meg) og superdyktig.

Vippene sitter som et skudd, de er veldig lette (merker faktisk litt forkjell ift de jeg hadde før) og ikke minst lekre! Føler meg så fin altså, det må være lov?

Du kan følge Helene på @byhelenestudio og kontakte henne på tlf 92648370. Det er best å sende en ml så kan hun ringe deg opp igjen 🙂

Nå skal jeg og Jonna på Matstreif en tur, kanskje vi sees? <3

 

15 kommentarer
    1. Er helt lik som deg der: det naturlige er helt klart fantastisk, men vipper er virkelig en hverdagsluksus jeg synes er gull verdt 🙂 Fine vipper på en nydelig jente 🙂

    2. Hei,
      veldig fine vipper! Hva slags pris ligger hun på? Har sjekket både facebook- og instagramkontoen hennes, men står ingenting om det 🙂

    3. Så fin blogg, og så fin farge på håret ditt! Har du pastell farger lagt inn, eller gråtone/farge? eller er det kun naturlig med blonde striper?: )

    4. Alexandra: Så koselig at du synes det! Jeg tar stripene mine hos Karianne på perfect hair på Frogner. Ikke sponset, men ekstremt fornøyd, hun er bare helt topp! Jeg har tynne folie striper med en minicolor over for å få det kaldere. Jeg går bare til frisøren 2-3 ganger i året, så opprettholder fargen ved at det blir solbleket også bruker jeg blåsjampo fra fudge. Den er sterk, så ikke ha den i mer enn maks 5 min 🙂 Stor klem <3

    5. Haha, ja, styrkeløfter som drikker kraft og har vippeextentions, der har du meg 😀 Beste av alle verdener!
      God helg, søta! Du virker så skjønn – krysser alt jeg har for at det snart kommer en liten kul på magen din, at du får ønsket ditt i oppfyllelse. Ikke glem å nyte alt det andre gode livet ditt byr på, frem til det. Unner deg alt godt! 🙂

    6. Kamilla K: Å, søte Kamilla! Tusen takk i lige måte!! Som jeg har sagt før falt jeg skikkelig for deg etter at jeg hørte deg på ingefær <3
      Jeg håper det selv, akkurat nå kjenner jeg at jeg har det skikkelig bra, kul eller ei <3
      God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg