Økologisk ansiktsbehandling for stressede jenter

Sponset behandling

God morgen kjære <3

I går fikk jeg en kjedelig beskjed på fertilitetssenteret. Det ble ingen eggløsning på letrozol/femar. Jeg hadde store forhåpninger til denne pillen da jeg hadde hørt så mye bra om den, og hørt mange solskinnshistorier. Nå har jeg vært hos gynekologen min 4 ganger og hver gang er det samme beskjed, ingen ting på vei…Det føles både skuffende, trist, urettferdig og bare blæ… det tar så lang tid!

I denne perioden har det vært viktig for meg å ta vare på meg selv. Jeg mistet meg selv litt i sommer, og selv om ting fortsatt er veldig tøft hjelper det å fokusere på hva jeg trenger <3

For en uke siden var jeg derfor på fineste Artesia spa på toppen av Grand hotell. Her tok jeg behandlingen Arctic Berry peel, en 45 minutters ansiktsbehandling som etterlaten huden jevn, glødende og fresh. Det beste av alt er at produktene som brukes er økologiske, ikke dyretestet og helt frie for parabener, mineraloljer, parfyme ogsyntetiske fargestoffer.

Masken jeg fikk duftet fantastisk av rabarbara og jordbær, nettopp fordi den inneholder disse ingrediensene!

Som forbrukere blir vi stadig mer opptatt av naturlige produkter, med de strengeste sertifiseringene. Eminence er verdens største innen økologisk spahudpleie, og nå har det også lansert her i Norge. Produktene finnes på utvalgte salonger, blant annet artesia spa på Grand og på Majorstuen. Produktene er svært potente, noe som er viktig for meg som har anlegg for problemhud. Ikke minst er huden min litt på kjøret med alle disse hormonene. Jeg holder det i sjakk med riktige produkter og riktig ernæring selvfølgelig!

Samtidig som produktene inneholder ingredienser som virkelig fungerer, lukter de himmelsk og er skånsomme. Jeg gleder meg til å vise dere mer av disse produktene, og ikke minst resultatene etterhvert!

Hvis du ønsker å vite mer om behandlingen arctic berry peel kan du ta kontakt med Artesia spa. Ønsker du å finne en hudpleie nær deg som forhandler Eminence kan du ta kontakt med innovell beauty på tlf 22112888 eller sende e-post til [email protected].

9 kommentarer
    1. Helt riktig av deg å gjøre slike ting når du får litt nedturer. Fortsett med det, en dag, kanskje kanskje 👌

    2. Så herlig med spabehandling!
      Ville bare si at jeg blir så inspirert av bloggen din. Det er den første jeg klikker meg inn på når lillemann tar sin første dupp, og jeg har fått laget meg en kopp kaffe 😊
      Jeg heier på deg, og krysser fingrene for at det snart blir din tur til å få et lite frø i magen 😘

    3. Det høres fabelaktig og velfortjent ut med spabehandling 😊
      Så synd å høre at det ikke gikk veien. Du fortjener full klaff snart! Det er i alle fall mange som heier på deg 😊
      Lesing av bloggen din og dagens første kaffe er blitt fast rutine hos meg 😊

    4. Hei! Her nevner du at du synes det er fint at produktet ikke er dyretestet, samtidig sier du at du stadig mer blir opptatt av å bruke naturlige produkter. Kanskje neste steg er å stoppe å bruke pels? Ikke missforstå; jeg synes også pels er fantastisk fint og varmt, men det redferdiggjør ikke at dyr skal lide og dø for min forfengelighet.

    5. Juliane: Jeg vet! Jeg synes det med pels er veldig vanskelig.. jeg har jo endel pels selv, både arvet og ikke! Jeg skal være helt ærlig og si at jeg ikke er noe flink der…

    6. Mona: Så utrolig koselig å høre Mona <3 det betyr veldig mye for meg at du vil bruke din dyrebare tid på å lese her! Det er rett og slett flott å tenke på! Ha en nydelig dag <3
      Og tuuusen takk, det håper jeg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg