Det betyr så mye for meg

De siste ukene har jeg fått utrolig mange koselige kommentarer, snaps, meldinger og eposter. Det føles både skummelt, ærefult, stort og koselig at så mange ønsker å følge meg i hverdagen. At du gleder deg til nye innlegg, finner inspirasjon og gir meg av deg selv. Når jeg får bilder av at 2-åringen din elsker min brownie, eller at suppene mine har gitt deg bedre magefølelse, det er virkelig uerstattelig.

Når jeg er nede, får jeg til og med trøst og gode ord av dere. Å få tilbakemelding på det en gjør en fantastisk, men å føle at en har et forhold til dine lesere, at jeg kjenner dere, det er så stort! Når jeg får slemme meldinger kan jeg lett bli redd for at mange av de som kliker seg inn ikke unner meg vel, at de leter etter feil de kan ta meg på. Hvis jeg sier at jeg er sliten eller at jeg er stiv i nakken, så er jeg jo ikke frisk?

Det viser seg at jeg har ingenting å være redd for! Dere er bare snille og gode <3 Jeg må få takke for at dere gir meg så mye! Kommenterer, sender bilder og ikke minst inspirerer meg! Takk for at du er du <3

P.S. Etterpå kommer det oppskrift på verdens enkleste, sunne og glutenfrie pizza 😀

23 kommentarer

Siste innlegg