Frokost favoritt

I går delte jeg oppskrift på min smoothie bowl, men som jeg skrev; det begynner å bli kaldt i Oslo. Noen morgener har jeg bare lyst på noe veldig enkelt, noe som går raskt og som ikke gir særlig oppvaske. Da er det lite som slår knekkebrød med godt pålegg og en stor kopp kaffe.

I det siste har jeg fått dilla på makrell i tomat, helst med hjemmespirede mungbønnespirer. Jeg prøver å spise mer fisk i hverdagen og da er jo fiskepålegg gull. Det bidrar med protein av høy kvalitet, godt med omega 3 og metter godt. Knekkebrødene jeg spiser er fra det glutenfrie verkstedet, de er så gode. Jeg baker også selv, og oppskriften skal dere få i kveld!

I dag får jeg besøk av journalist og fotograf, men før den tid skal jeg en tur på Frøyaklinikken <3 wish me luck!

10 kommentarer

Siste innlegg