Rå brownie med 4 ingredienser

I går feiret jeg verdens beste storesøster som ble hele 30 år! Det ble en ganske rolig feiring, med både familie og masse familievenner. I dag skal jeg pusle hjemme, jobbe og treffe en venninne. Deilig med rolige dager innimellom <3

Jeg fikk spontant for meg at jeg ville bake brownie i går, i sunn forkledning selvfølgelig. Den endte opp med å smake veldig godt, og ble veldig poppis på festen! En skikkelig konfektkake, søt og mektig.

Rå brownies

3 dl valnøtter

25 små dadler (jeg bruker de på boks hos internasjonal butikk, bruker du medjool dadler, de store på butikken, ville jeg brukt ca 15)

3 ss kakao

En stor klype salt

Sleng alle ingrediensene i en foodprosessor og kjør maskinen til alt er jevnt fordelt og du får en stor ball.

Klem den flat på et matpapir eller lignende og topp den med ønsket pynt. Du kan egentlig bruke hva som helst 🙂

Sleng den i fryseren en halvtime og den er klar for servering <3

6 kommentarer

Siste innlegg