Lørdagsgodtet i boks

Annonse

På høsten kommer det ofte mange spennende nyheter i butikkene, særlig på snacksfronten. Jeg elsker å lage mitt eget godis, men det er noe med å kjøpe noe ferdig. Det føles med en gang mer som godteri, sånn er det bare!

Jeg har selvfølgelig testet de sunne snopnyhetene, og jeg fikk mange misunnelige snapper etter at en stor boks med godsaker kom på døren min her om dagen. En av favorittene var disse sjokoladene, så utrolig rike på smak og perfekt lørdagskos.

Sjokoladene er 100% økologiske og kommer i tre ulike smaker; kirsebær, kokos og bringebær.

Hvis jeg måtte velge ville jeg sagt at kirsebær er favoritten. Jeg spiste halve posen med en gang, men ga resten til mamma da hun elsker kirsebær. Der ble de også borte på null komma niks.

Bringebær er en god nummer to, friskere i smaken, men samtidig søt og god.

Kokos har mildere smak, men som alt annet med kokos; himmelsk!

Alle sjokoladene finner du på soma.no og hos helsekost <3

Førstnevnte gir deg 10% rabatt på alt du handler ut uken med kode: rabatt1038

6 kommentarer

Siste innlegg