Bli med meg på ingefær live!!

Jeg er jo STOR fan av podcast, og en av mine favoritter er podcasten ingefær! Dette er den beste norske podden om helse!! Sara har ulike gjester som snakker om alt fra vin til barnemat, på en veldig balansert og åpen måte. Jeg liker å høre på nye episoder hver søndag, og nå nylig hørte jeg på episoden jeg selv var med på (har ikke turt før, haha).

Av og til arrangerer Sara en episode live i Oslo, og denne gangen er det Børge Fagerli som er gjest. Han kan utrolig mye om ernæring, så det er klart at jeg skal på dette. Jeg vil ikke dra alene, og inviterer derfor med meg deg og en venninne!

En heldig leser skal altså få vinne en billett til seg selv og en venn!

For å være med i trekningen ønsker jeg at du legger igjen en kommentar der du forteller om noe du har lyst til å lære om her på bloggen. Jeg vet at jeg har skrevet dette før, men det gir meg veldig viktig info om hva leserne mine ønsker, slik at jeg kan lage bloggen best mulig for dere!

Jeg trekker vinneren allerede i helgen, og skulle du ikke være den heldige håper jeg du likevel blir med. Billetten koster kun 150 kroner og det er virkelig ingenting i forhold til kunnskapen du får med deg. I tillegg får du være med på en inspirerende kveld og forhåpentligvis hilse på mange andre kostholdsinteresserte, inkludert meg selvfølgelig!

Da jeg var på en boklansering på eldorado sist møtte jeg noen av dere og det var så koselig <3

30 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne lære mer om fordøyelsen😊 Og gjerne tips til hvordan man kan endre dårlige vaner til sunne vaner, som man klarer å holde på videre i livet.
      Håper jeg og min venninne Ellen får bli med deg 💗

    2. Håper på noen gode, annerledes suppeoppskrifter denne høsten! Og jeg vil veldig gjerne være med deg på ingefær live <3

    3. Jeg vil gjerne lære mer om pcos og å normalisere hormoner. Ellers digger jeg kraftvideoen din, det fikk meg til å begynne med kraftkoking. Sånne videoer som gjør tradisjonsmat enkelt er bra!
      Tar gjerne med min venninne Stine 😊

    4. Hei 😀 Så gøy med konkurranse! Jeg vil veldig gjerne lære mer om lure grep man kan gjøre mens man “spiser seg opp” mot å bli gravid. Gjerne på et tidsperspektiv på 2 år. Kostholdstilskudd og andre lure ting man burde passe på. Jeg syns også det er veldig spennende å følge din reise mot å bli mamma, og når det fantastiske skjer håper jeg du deler mye av den reisen også. Jeg har alltid syns graviditet og babyer har vært veldig spennende, så jeg elsker å lese om dette <3
      Jeg vil veldig gjerne ta med min gode venninne Ida Marie!

    5. Jeg vil gjerne lære mer om “sunn tarm”, hvordan man får det til på en best mulig måte. Jeg tror tarmen er veien til bedre helse for mange. Vil gjerne ta med min veninne Anne Hege 🙂

    6. Jeg vil gjerne lære om forskjellene mellom ulik alternativ søtning som agave, sukrin, stevia og tilogmed honning. Synes det er så mange meninger og blandede råd om hva som er det beste alternativet, så hadde satt veldig pris på et oppklarende innlegg om næringsinnhold, blodsukkerstigning etc! Og også hvor mye man skal bruke av hver om man bytter ut med sukker i en vanlig oppskrift. Synes du har en veldig lettlest og variert blogg og setter veldig pris på de gode rådene og oppskiftene du poster! 🙂

    7. Jeg finner så mye god informasjon og inspirasjon på bloggen din, og liker den allerede veldig godt slik den er 🙂 Men om jeg skulle ønske meg noe så er det mer informasjon rundt kvinner og periodisk faste, og da med tanke på hormoner, søvn, energinivå, mageproblemer osv. Jeg har i årevis fulgt periodisk faste til og fra, men har merket meg så mange negative effekter av det over tid. Har skjønt at det kanskje ikke er det optimale spisemønsteret for kvinner. Skulle gjerne hatt mer kunnskap om dette emnet, og da gjerne også hvordan man kan gå fra faste til et mer fornuftig spisemønster. Hva gjør man når man ikke er vant til å spise på morgenen, hvor ofte skal man spise, hva bør man spise osv. 🙂 Takk for en informativ blogg <3

    8. Vil gjerne lære mer om supermat og hvordan de ulike variantene påvirker kroppen og hvilke varianter ulike personer kunne hatt behov for. Gjerne også mer om fermentering og kanskje middagsveiledninger og oppskrifter:)

    9. Hei, Helene! Takk for en veldig fin og personlig blogg. Setter pris på at du deler både opp- og nedturer (i tillegg til ymse tips og gode oppskrifter). Jeg har som deg pco(s) og går nå inn i en fase der vi skal få hjelp til å få barn. Vil gjerne lese mer om kosthold før- og under svangerskap. Jeg har i flere år vært litt for sunn, og ønsker nå å gi både min og snart forhåpentligvis minis kropp mest mulig riktig næring.

    10. Hei jeg finner hele tiden inspirasjon på din blogg. Setter så stor pris på alt du skriver om. Hva med å lage små video snutter…om hvordan en lager supper, smootie, sunn godis osv.
      Jeg ønsker meg å bli med podcast sammen deg og en god venninne. :9

    11. Jeg vil gjerne lære mer om hvordan kobler av i hverdagen og hvordan du takler stress eller tenker når du merker at det er noe som stresser deg. Du har en veldig bra blogg, har vært fast leser i lang tid 🙂
      Hadde vært veldig gøy å vinne billetter!

    12. Jeg vil lære mer om mat man kan kjøpe på butikken og som man kan spise direkte uten tillaging. Eks. når du skal ut å reise, når du er ute på shopping, når man har det veldig travelt og ikke rekker å lage mat fra bunnen av. 🙂 Elsker bloggen din og du er fantastisk inspirerende <3 u go girl!

    13. Hei 🙂
      Jeg vil gjerne lese mer om stress og fordøyelse 🙂 Ellers elsker jeg når du legger ut oppskrifter – så masse spennende!

    14. Så gøy! <3 har virkelig fått opp øynene for ernæring etter jeg begynte å lese bloggen din. Det er så utrolig mye jeg vil lære mer om, og spesielt lese om på bloggen din. Du har så mye kunnskap og er veldig flink til å skrive, forklare og lære bort. Om jeg skulle nevnt en ting jeg vil lære mer om må det være fordøyelsen. Hvilke faktorer som påvirker fordøyelsen (stress, reising, nye steder, søvn, tempo en spiser i, drikke eller ikke sammen med maten) hvor lenge blir maten "værende" i kroppen osv..
      Det hadde vært så innmari gøy å blitt med deg på Ingefær live! 😀 krysser fingrene <3

    15. Hei! Jeg jobber til daglig som journalist og skriver mye om tema som kosthold, helse og ernæring. Som du har skrevet om her på bloggen, har vi formidlere et kjempestort ansvar og jeg vil veldig gjerne bli med på podcasten å høre på dyktige Børge! Jeg synes du skriver om mange interessante tema, spesielt godt likte jeg innlegget ditt om irritabel tarm. Har selv testet ut både lav fodmap og strengere elminasjonsdietter uten hell – og synes det var tankevekkende å lese innlegget ditt 🙂 Jeg kan tenke meg å lese meg om mat som styrker/gjenoppretter en tarm i ubalanse (virker som halve Norge sliter med det), mat som holder blodsukkeret stabilt og supert med sunne søtsaker 🙂 Du er en stor inspirasjon! Klem M.

    16. Heii 🙂
      Jeg har lenge vært kostholdsinteressert, men har nettopp oppdaget dette med fermentering. Ønsker derfor gjerne å lære enda mer om det! 😀
      Flyttet nylig hit til Oslo, fra Tromsø, så å få være med på Ingefær hadde virkelig vært supergøy, og en gylden mulighet til å treffe andre som interesserer seg for det samme som meg 😀

    17. Jeg vil gjerne se flere gode alternativer for det man helst ikke bør spise hver dag 🙂 Da tenker jeg på frokost-, lunsj- og middagsmat (pizza, pasta, brødskiver) og selvfølgelig desserter 😀 Hjelp til å endre livsstil til det bedre rett og slett!

    18. Hei 🙂 Jeg vil gjerne se et innlegg som gir et innblikk i en ukes matbudsjett hos deg og tips på hvor man finner det essensielle rimeligst, fordi jeg selv sliter med å ha råd til økologiske alternativer, men har så lyst så lyst 🙂

    19. Å!!!! Jaaaa!! Velg meg! Har så SYKT lyst til å være med!!! Og møte deg 😀 😀
      Du er en stor inspirasjon! Jeg digger rett og slett å følge deg!
      Jeg vil GJERNE at du deler noen oppskrifter på “sunne, enkle og RASKE måltider” da mange har en travel hverdag og ikke så mye penger(student) 🙂 Håper det kommer på bloggen!
      Ha en fin dag! Og husk: velg meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg