Et lite stykke Norge

God morgen vakre <3

Denne lekre smoothien laget jeg for et par dager siden, er den ikke fin? Smoothien er ikke så revolusjonerende altså, den ligner på mange jeg har postet før. Den består av frosne bær, spinat, vaniljeprotein og lett kokosmelk. Jeg har ikke tatt med så mye stæsj til Øya, og da blir det enkelt. Smaken er vel så god altså!

Dette glasset fikk jeg av mormoren til Jon Anders for noen dager siden. Det tilhørte oldemoren hans, Mimmi, som han hadde et veldig spesielt forhold til. Jeg har flere norgesglass fra før, men det er likevel noe helt spesielt ved dette. Jeg lurer på hva som har vært oppi det før? Hjemmelaget syltetøy, eplemos og kanskje til og med likør?

At jeg skal ta godt vare på det er helt sikkert, et lite stykke Norge, og et lite stykke Mimmi <3

Nå skal jeg på Elixia på danseaerobic, jeg må bare drikke en kopp kaffe til først. Senere skal jeg se kjæresten spille fotball før vi får bsøk av noen gode venner i kveld. Perfekt lørdag i mine øyne.

Lag deg en fin dag, klem fra meg 🙂
 

5 kommentarer
    1. Det er noe helt eget og nostalgisk over slike glass ja! <3 Elsker selv å bruke fine, spesielle små pestoglass til å ha min hjemmelagede magevennlige pesto i 🙂 Nyt dagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg