Vil du ha bedre tarmhelse?

Jeg er så heldig å bli invitert til Stavanger den 22. oktober for å holde foredrag om et av mine favorittemaer, tarm! Dette lett oversette organet har en utrolig stor påvirkning på vår helse, både mentalt og fysisk, så jeg er så glad det stadig blir mer populært å snakke om.

Jeg tar med meg Jon Anders nedover, vi skal bo på hotell, møte venner i Stavanger og bare kose oss. Selv om jeg skal jobbe er det jo bare gøy. Jeg elsker å holde foredrag, det er noe av det morsomst jeg gjør!

Det hadde vært veldig gøy å se mange av dere denne dagen, så jeg håper du tar deg tid til å komme. Jeg har ikke så mange åpne foredrag og vet ikke når jeg kommer til å ha flere i nærmeste fremtid. Du får dessuten høre mange andre fantastiske foredragsholdere.

Her finner du påmeldingen, jeg håper vi sees 🙂

 

16 kommentarer

Siste innlegg