Min smoothiefail!

I går tok jeg over snappen til kostholdsdamene og snappet masse! Det er ganske gøy å utfordre komfortsonen litt, og dele av seg selv!

Jeg lager jo smoothie hver dag og har delt utallige bilder av de, om jeg skal si det selv, vakre kreasjonene mine. Lilla, rosa, grønn, alle fargene gjør meg så glad.

I går derimot, når jeg legger ut min frokost for å inspirere flere tusen mennesker, får jeg de værste fargene! Ikke bare en gang, men to ganger!! Er det mulig??

bare se selv…

video:img2465
video:img2464
video:img2462

video:img2463

Jeg måtte vise dem til Jonna og han laget de værste parodiene av meg. Jeg lo så hardt, det skulle jeg gjerne delt med dere!!

Jeg savnet den fine gjengen in på snap i går da, dere er jo så herlige!! Borte bra, men hjemme best! Bli med i tullegjengen ved å følge meg på heleneragnhild på snap💗 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg