Sminkefri på trening?

God formiddag <3

I dag fristet det med en treningstime igjen! Jeg stod opp tidlig, spiste frokost og kom meg avgårde på cardio step. Endelig har huden min blitt så bra igjen at jeg føler meg konfertabel helt uten sminke. Etter noen måneder hvor den har vært i ulage er dette så deilig. Jeg har slitt endel med huden min før, så jeg har så dårlig selvtillit på det, hehe. Jeg mener ikke at en ikke skal gå uten sminke om huden ikke er perfekt, det er dessuten ikke min heller. Jeg har bare ikke vært så tøff på det.

Det blir jo lett en ond sirkel også, da det absolutt ikke er bra for huden å gå med sminke på trening. Helt klart best for huden å få puste!

Jeg er så fornøyd med produktene jeg bruker nå! De redder huden min hver gang, og jeg lover å skrive innlegg om hud snart. De er forresten ikke sponset 😉

Nå skal jeg møte en venninne jeg ikke har sett på evigheter i Bogstadveien, gleder meg!! Snakkes senere fineste du, takk for at du titter innom på en lørdag <3

Følg meg gjerne på snap: heleneragnhild

 

16 kommentarer
    1. Du ser jo fantastisk ut uten sminke! Venter i spenning på innlegget om hudregimet ditt, sliter selv veldig med huden. Men er nesten dobbelt så gammel, så da blir det jo litt andre utfordringer. Ville du anbefalt hudlege eller hudpleier?

    2. Freshsister: Haha, det er du ikke!! Og tusen takk forresten <3 Sliter du mye med huden anbefaler jeg at du går til en dermatologisk sykepleier eller en dyktig hudpleier. Bor du i Osloområde?

    3. Du ser strålende ut uten sminke 😊
      Jeg er i mange sammenhenger helt avhengig av å sminke huden min da jeg får mye bedre selvtillit og det dekker fint over urenheter, samtidig er det flere dager jeg ikke sminker huden min. Er bevisst på å ikke gjøre meg helt avhengig av pudder.
      Hva tenker du er den største “feilen” matmessig som bør unngås om en vil ha best mulig hud? Jeg har enda ikke funnet den “perfekte” oppskrift på å få fin hud. Det hjelper å gå til hudpleier, men kun midlertidig. De skal alltid “krakke” på meg nye og dyre produkter. Hva tenker du om det? Jeg er usikker på hvorvidt de fungerer

    4. Håper du kan vise hvilke produkter du bruker! Jeg har slitt med uren hud i 15 år og trenger tips 🙂 Klarer aldri å gå uten sminke, ikke på trening en gang.

    5. Anette: Takk! Det er mange faktorer som spiller inn så ikke noe en kan gi et enkelt svar på. Jeg har skrevet artikler om det på bloggen før også 🙂

      Når det gjelder produkter så kommer det jo helt an på produktene..noen er fantastiske og noen fungerer ikke.
      God fredag <3

    6. Du er jo så fin uansett da. Jeg trener helst uten sminke, mye mer behagelig. Men bruker ikke så mye sminke heller da og drar gjerne på butikken eller andre steder uten å sminke meg først.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg