Yogaweekend på Norefjell

God morgen lørdag <3

Jeg var tidlig oppe i dag for å fikse rawbrownie til 250 vakre yogadamer! Det er skikkelig travelt i dag, masse å gjøre og masse spennende som skjer! Vi bor på det fneste rommet, med badekar ved siden av sengen! Nesten så jeg skulle hatt med Jon Anders, haha!

Jeg lover å legge ut bilder og oppskrift på brownie senere i dag eller i morgen! Du kan se bilder på snap. Den er helt syk god, så den må dere prøve 😀


Chlorella og supersnack er selvfølgelig med i bagen min.

Jeg håper dere får en fantastisk lørdag i dag, så snakkes vi senere <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg