Supertips mot søtsug på kvelden

På kvelden fyser vi ofte på noe søtt og godt, ikke fordi vi er sultne, men fordi vi har lyst på noe. Et triks jeg selv har brukt i mange år er å lage meg en søt krydderte og litt mandelmelk. Jeg har endel favoritteer og kommer du til meg er det ikke akkurat få å velge i. Denne fra yogi er likevel en favoritt når det kommer til søtsug. Den smaker søtt og godt, og gir meg den komforten jeg ønsker meg. En god kopp te er som en varm klem spør du meg!

Denne teen med smak av vanilje og hasselnøtt er så god, i tillegg er den perfekt for kveldstid da den er koffeinfri.

Sliter du med søtsug må du ta gratiskurset mitt “slik blir du kvitt søtsuget”! Kurset finner du her og øverst på bloggen.

Nå skal jeg på morgentur før en etterlengtet tur på Frøyaklinikken. Jeg trenger virkelig det nå <3

11 kommentarer
    1. Så bra at du har ett slik gratis kurs, gleder meg til og se nærmere på det og håper det kan hjelpe meg! Jeg har så lyst å bli kvitt søtsuget jeg veldig ofte har og ikke minst holde meg unna giften. Og stortsett når jeg først får sug og jeg ender opp med og spise noe søt så overspiser jeg som regel, og det gir meg dårlig humør,urenhud,oppblåst mage osv. I tilegg ødelegger det mye for målet mitt om å gå ned i fettprosent!

    2. Svaret på dette, altså unngå søtsug, er jo knytta til stabilt blodsukkernivå. Da må ein i stor grad unngå karbohydratrik mat, og erstatte det med grønsaker, frukt og feittrik mat, noe du formidler i bloggen din Ragnhild Helene.

    3. Jan Olav Nybo: Ja, men det er faktisk ikke så enkelt for alle. Det er også helt lov å ønske å ha noe å kose seg med, som for eksempel denne teen 🙂 jeg heter forresteb Helene Ragnhild 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg