Jeg er helt sikker

I dag har verdens beste gutt bursdag <3

Jeg er så heldig som får være jenta til en som er så god! Jon Anders og jeg møttes på BI da jeg var cheerleader og han gikk på lacrosse. Jeg hadde faktisk en annen kjæreste da, og det var ikke før etter flere år at det ble oss. Jeg hadde blitt singel og etter mye frem og tilbake dro jeg i siste liten en tur til Bergen med cheerjentene. Vi hadde faktisk kuttet kontakten litt fordi jeg ikke var klar for et nytt forhold, men da vi møttes igjen der oppe sa det bare pang.

Et par uker senere dro vi til USA og annonserte at vi var kjærester. Jeg har aldri opplevd lignende rus som da vi vandret rundt i New York de dagene. Det var som om verden raste forbi, men vi stod helt stille. Vi tuslet gjennom gatene, stod på skøyter og hadde vår første ordentlige date!

Siden den gang har det vært oss to, og jeg har aldri vært i tvil hvorvidt Jonna er mannen i mitt liv. Vi har vært gjennom så mye; mange år der jeg var syk med ME, to ganger kreftdiagnose hos min lillesøster, nedleggelse av trykkeriet der han jobbet og da vi mistet min kjære morfar i fjor. Nå har vi hatt et år med både oppturer og nedturer.

Jeg er så stolt av oss, av alt vi klarer. At du kom rett inn på politihøyskolen i Oslo, at vi holder sammen gjennom babydrømmen som har vært og er en kamp og at vi alltid tar vare på hverandre. Takk for at du orker alle fermenteringsprosjektene mine, smaker på alt jeg lager og støtter meg i jobben jeg brenner for.

Det er så deilig å være så sikker, deg og meg <3

17 kommentarer

Siste innlegg