Min største last

Er det en ting jeg elsker og ikke klarer (eller ønsker) å kutte ut er det kaffe <3 Om det er sunt kan du lese her.

I går var det lite som kunne sammenlignes med den første koppen kaffe da vi kom på flyplassen rett etter syv. Ikke det at jeg synes starbucks kaffe er så spess, men godt var det likevel! Jeg har kost meg så utrolig mye i helgen. Virkelig koblet ut og bare kost meg. Stavanger er så koselig, alle de små gatene og de hvite husene. Takk for masse fine tips! Noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne flytte til en helt annen by enn Oslo, en blir liksom litt lei etterhvert.

I morgen skal jeg dele bilder fra foredraget, Jon Anders var så flink som fotograf. Før den tid kommer innlegg om hudpleien min som har reddet huden min de siste månedene. Nyt søndagen så lenge <3

P.S. i går la jeg ut all sminken min på snap (heleneragnhild)! Jeg er ikke så god på dette med sminke egentlig, men det er så mange som spør så da kan jeg jo dele 😉

I dag har jeg snappen til kostholdsdamene, legg oss til hvis du vil ha snaps fra masse ernæringsglade damer 🙂

6 kommentarer
    1. Det skjønner jeg så godt, kaffe er jo så digg! For kropp og sjel;)
      Men nyter også gjerne en grønn te på ettermiddagen, godt det også. Eller varmt vann med ingefær, limejus og litt honning/stevia.
      Bra at du har kost deg! Kanskje dere flytter litt sørover en dag?
      Nyt resten av helgen, digger bloggen din<3

    2. Neste gang du er i Stavanger burde du gå på Coffeeberry eller Blue Bird 😀 Der har de MYE bedre kaffe enn Starbucks! Starbucks bruker billig kaffe, brenner den for mørkt (lysbrent er sunnere og smaker mye bedre og renere) og selger den dyrt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg