Dagen vi har ventet på

Jeg har hatt sommerfugler i magen i flere dager nå og kombinasjonen av hormoner, nerver og håp tar snart knekken på meg. Nå har jeg tatt sprøyter i 6 dager og i dag skal vi til gynekologen for å se om en eggløsning er på vei. Jeg har ikke hatt en eggløsning siden april, så jeg håper så interlig at dette kan hjelpe!

I dag skal Jon Anders være med meg og det blir veldig godt. Jeg skal innrømme at jeg ofte har følt meg alene i denne prosessen, selv om han er utrolig støttende er det jo min kropp som går gjennom dette. Det blir fint å ha med ham så han kan se hvor jeg har vært så mye det siste året. Vanligvis er jeg der på dagtid og han kan ikke ta fri fra skolen for å bli med hele tiden.

Uansett utfall skal vi ha en koselig kjærestekveld med hjemmelaget pizza og nobell på skjermen, men om eggløsning er på vei blir det jo ekstra bra!

♥ Favorittsmoothie ♥

Tusen takk for all støtte, dere vet ikke hvor mye det betyr <3

48 kommentarer

Siste innlegg