Smoothie favoritt – peanutbutter & jelly

Adlinks

Jeg lovet jo å dele denne smoothien med dere i løpet av helgen, så her kommer den! Dette har vært en favoritt i flere år, den er så god! Oppskriften krever vaniljeprotein, men har du ikke dette kan du bytte det mot et par dl vaniljekesam 😉

helene ragnhild smoothie

Helenes peanutbutter & jelly smoothie

2 dl frosne blåbær

5 frosne jordbær

1 scoop vaniljeprotein*

2-3 puter frossen spinat eller en håndfull fersk (kan droppes)

2 dl melk (jeg bruker usøtet mandel)

2 ss peanøttsmør

Supermat

Hvis du ønsker kan du tilsette supermat. Jeg elsker ta greens og lecithin og putter det alltid i min smoothies, men det er selvfølgelig helt valgfritt

* Jeg bruker proteinpulver fra synergy. Det er det eneste pulveret jeg bruker da det har svært høy kvalitet og god sammensetning. Det gjør meg heller ikke oppblåst slik andre protienpulvere kan gjøre. Hvis du registrerer deg på arnika.no med koden 107347 får du 10% på alt.

Nå skal vi pakke sekken og ta med hundene på skogstur. Jeg må si at jeg elsker å våkne opp tidlig på en søndag og ikke være klein. Jeg har dratt ut mindre og mindre de siste årene, og savner det sjeldent. Hvis jeg vil ut har jeg ikke noe dårlig samvittighet for det altså, jeg liker bare mye bedre å spise middag og drikke litt vin sammen enn å dra på byen. Det har jo litt med alder å gjøre, men jeg har mange venninner som fortsatt elsker å dra ut hver helg.

Ha en nydelig dag alle sammen, og takk for alle gode tanker til oss og egget, hihi <3

5 kommentarer

Siste innlegg