Eggløsning og influensa?

Herregud så gøy det er på snap om dagen, jeg føler jo at det er rene skattejakten. Jakten på eggløsningen og babydrømmen. For meg som har hatt en utrolig lang periode hvor det rett og slett ikke har skjedd et pip er det veldig spennende at det endelig er ting på gang. Det er så koselig at dere er så engasjert på min vegne, så søte er dere <3

I går begynte jeg å få frysninger og vondter da vi var hos svigers. Jeg regnet egentlig med at det var på grunn av hormonene, men da jeg kom hjem endte jeg opp i fosterstilling i sofaen. Jeg var livredd dette skulle ødelegge for eggløsning, men heldigvis forsikret både Anette og gynekologen meg at det gikk fint. Det er visst værre om mannen er syk før eggløsning, og Jonna er i fin form enn så lenge.

I dag var jeg altså både på frøyaklinikken og på fertilitetssenteret for å titte på egget. I natt drømte jeg at egget hadde gått under, at det plutselig var borte, men det var det ikke altså. Eggløsning er på vei og denne gangen er slimhinnen helt topp, jippi! Dette er så spennende, jeg må bare tørre å håpe!

Nå prøver jeg å bare ta det med ro, men litt jobb må jeg bare gjøre. Sånn går det når du skal drive for deg selv. Jeg ville ikke byttet det mot noe i hele verden! Jeg skal bake noen sunne cookies så jeg kan få i meg litt næring (viktig for hormonene) også skal jeg ha facebook live på onlinekurset.

Hvis du vil følge meg i hverdagen, få tips til bedre fordøyelse og se hva jeg spiser kan du følge meg på snapchat under heleneragnhild 🙂

Jeg håper dere har en nydelig kveld! Hilsen høna og egget <3

 

7 kommentarer

Siste innlegg