Lørdagsmorgen med sjokolade

Når jeg står opp tidlig i helgen er det så deilig å kjenne på stillheten og bare være meg. En av tingene jeg gleder meg mest til med å få barn er å ha morgener sammen. Jeg er jo tidendes A-menneske, mens Jon Anders liker å sove lenge. Bår vi får barn har han lovet at vi skal ha frokost sammen også i helgene, i hvert fall en dag, hehe.

Enn så lenge er det meg i sofaen med macen i fanget og et par knekk av denne søte sjokoladen jeg fikk av mamma <3

“Sucre de coco”

Nå skal jeg snart avgårde på endel erender, blant annet forming av bryn. Nå har jeg latt dem gro helt ut igjen etter sist gang jeg var på brow rehab, jeg føler meg så flink. Jeg har kun nappet et par små hår, ellers er det mye å jobbe med for Andrea som fikser dem for meg.

Ha en nydelig lørdag skjønne <3

14 kommentarer

Siste innlegg