Jeg skal innrømme tre ting

Jeg skal innrømme tre ting:

1. Før synes jeg det var skikkelig kleint å lese blogg. Venninnen min Maria ble vel ordentlige venninner den dagen vi innrømet ovenfor hverandre at vi likte å lese blogger. Vi kunne ikke gjøre dette i forelesningen på BI vel og merke, Gud så flaut! Men blogger det leste vi, om vi gjorde! Nå er jeg til og med en bloggen, og leser blogger med den beste samvittigheten. Jeg innrømmer glatt at jeg elsker det og at det gir meg så mye i hverdagen.

2. Jeg er elendig på å kommentere på andres blogger! Selv om jeg har fulgt en blogg i år og dag (og da mener jeg flere år) kan jeg telle på en hånd hvor mange kommentarer jeg har lagt igjen. Jeg vet ikke hvorfor det er slik, for jeg setter virkelig pris på de bloggene jeg leser! Jeg synes dette er skikkelig lumpent gjort av meg, og jeg skal skjerpe meg! Det skal sies at jeg heller ikke legger igjen drittkommentarer da, det synes jeg vi skal se oss for gode til!

3. Jeg synes det var dritflaut å starte min egen blogg. Da jeg møtte beskjente som leste bloggen ble jeg illrød og ba dem snakke om noe annet. Dette skjønner jeg heller ikke for jeg synes ikke det er flaut å være blogger. Jeg tror dette kom mest av den “hei bloggen” greia da jeg følte at jeg skrev ut i intet. Nå har jeg så god kontakt med leserne mine og jeg føler virkelig at det jeg gjør betyr noe for noen. Jeg er drit stolt jeg nå!

Jeg har lyst til å dele noen av mine bloggfavoritter her i dag, for å gi litt cred til de jeg er så altfor dårlig til å gi tilbakemelding til og rose for alt de gir meg <3

Slik har jeg stemt på årets vixen bloggawards: (trykk på bloggnavnet så kommer du til bloggene)

Årets livsstilsblogg

Kristina Andersen

Er det en blogg jeg ALLTID blir i bedre humør av å lese så er det denne! Jeg synes Kristina virker som en skikkelig søt jente, med et utrolig godt humør. Fine bilder, engasjerende innhold og veldig mye hverdagslykke. Jeg blir rett og slett glad av å se det fine smilet hennes på innlegg etter innlegg! Det er bare kos fra ende til annen, og jeg elsker å kose meg <3

Årets moteblogger

Eirin Kristiansen

Jeg begynte å følge Eirin da hun akkurat begynte å blogge og har vært hekta siden. Makan til søt jente skal du lete lenge etter! Jeg synes hun er så utrolig søt og virker bare tvers gjennom god. Jeg innrømmer at jeg savner den litt mer personlige Eirin, men bloggen synes jeg fortsatt er dritbra og på mote synes jeg denne jenta er helt rå! Når hun legger ut ting vil jeg bare ha det, det er så utrolig mye hun liker som jeg liker. Må jo være en drøm å få en makeover på kleskapet av Eirin, lov å drømme!

Årets gullpenn

Pappahjerte (Peter)

Jeg følte lenge at jeg ikke hadde noen rett til å følge denne bloggen. Jeg har jo ikke barn og dette er en blogg som handler om småbarnslivet. Jeg vet ikke om det bare er jeg som føler det slik, men som ufrivillig barnløs (som jeg hater det uttrykket) føler jeg nesten at jeg er utro når jeg snoker på mammasider eller blogger om barn. Nå gir jeg pokker og leser denne bloggen for det, for fy søren så bra Peter skriver. Jeg elsker å skrive selv og jeg liker å tenke at jeg er god på det, og da setter jeg stor pris på andre bloggere som skriver godt. Det gjør Peter! Han engasjerer og får meg virkelig til å føle! Heia!!

Årets stjerneskudd

Konatil (Christina)

Dette har blitt min andre guilty pleasure, hehe, en mammablogg som både trekker på smilebåndene og som varmer hjertet. Christina virker bare som en herlig jente som jeg så veldig har lyst til å møte! Som par er disse uslåelige, men jeg synes konatil fortjener mer cred enn at hun stråler seg i glansen til pappahjertet. Christina skriver også veldig bra, og gir godfølelse, akkurat det jeg er ute etter. Dessuten liker jeg at hun trekker frem det positive, *goals!*

Årets matblogg

 nam!!

Linda Stuhaug

Jeg hadde den ære å få møte Linda for litt siden da vi avtalte en suppe/tur-date, og jeg måtte fortelle henne at jeg rett og slett er en skikkelig fan! Jeg synes Linda er så ufattelig flink med oppskrifter. Hun disker opp retter som ingen har tenkte på før, makan til kreativitet! Hun er også en veldig jordnær jente, med bein i nesa! Jeg gleder meg til å bli mer kjent med henne <3

Årets interiørblogg

Villa von Krogh

Jeg elsker huset til Anine, og falt pladask for denne bloggen da jeg oppdaget den under husbyggingen deres. Særlig kjøkkenet har jeg drømt meg bort i mange ganger, murseinspeisen og de søte, pastellfargede kaffekoppene. Bloggen har et stort hjerte og viser frem både overfladisk interiørstil og livet på godt og vondt. Nydelige Emma og Marikken, og de røde julekulene til Fredde, haha, for en herlig gjeng!

Årets sterke mening

Anne Brith

Denne må jo bare gå til Anne Brith? Det er sikkert mange som er uenige med henne, eller det v et vi jo at folk er. Jeg synes denne bloggen er et friskt pust jeg, for jeg setter faktisk pris på at folk kan si det de mener. Jeg liker også at hun ikke dømmer andre. Jeg har ikke møtt Anne Brith, men jeg tror hun er en veldig ålreit dame med et stort hjerte. Hun kan virkelig det å engasjere og få deg til å tenke!

Årets trening- og helseblogg

Fitliving (Maren)

Maren er en skikkelig gladlaks, og en stor inspirasjon for veldig mange når det gjelder trening, inkludert meg selv. Hun har holdt på lenge og holder fortsatt koken med sporty, lekre treningsbilder hver dag. Det er ikke mange helseblogger jeg leser, overraskende nok, men denne liker jeg å titte innom. Særllig leter jeg etter treningsmotivasjon, for det er noe jeg ikke er så god på, som Maren er veldig god på! Hun har også en veldig sånn *senkede skuldre* tilnærming som jeg digger!! Krysser fingrene for at Maren går av med seieren i år!

Alle bildene er lånt fra bloggen til de jeg har nominert 🙂

Vil du nominere?

Jeg ble så overrasket og glad da jeg hørte fra noen av dere at dere hadde nominert meg! Jeg har ikke noe håp om å vinne noe bloggaward, men jeg hadde blitt så glad for å bli nominert. Det er virkelig helt sykt for meg å høre at dere setter pris på bloggen og om den har hjulpet deg i hverdagen. Hvis du vil nominere meg tenker jeg at helse- og treningsblogg, livsstilsblogg eller stjerneskudd er kategoriene der jeg kan ha en sjanse til å bli nominert! Gå inn på vixen sin nettside her og nominer i vei, da blir jeg kjempe glad!

Tusen takk igjen til dere som har stemt, dere er virkelig bare så utrolig søte <3

Smil fra meg <3

8 kommentarer

Siste innlegg