Fyldige bryn – før og etter

Behandlingen er sponset

På lørdag var jeg tilbake hos min venninne Andrea på brow rehab Frogner. Hun har reddet mine bustete, rote bryn, virkelig! For noen år siden hadde jeg overnappede, tynne bryn og jeg har aldri vært flink til å hverken nappe eller sminke dem. Brynshår kan faktisk falle ut når du er syk, visste du det?

Etter at jeg ble frisk har både bryn og håret på hodet vokst mye bedre. Ikke bare vokser det raskt, det vokser inn mer hår. Dette er jeg bombesikker på at kommer av hvor flink jeg er med maten. Jeg merker nemlig at i de periodene jeg slurver, mister jeg mer hår.

Hvis du ønsker deg tykkere bryn kan du bruke serum, men det viktigste er å la være å nappe. Jeg har ikke nappet siden jeg var hos Andrea sist, kun et par småhår som selv jeg kan se at er på avveie.

Andrea farger så brynene, vokser og napper i en form som passer mitt ansikt. Det beste er at de blir veldig enkle å sminke for meg som har null peiling på dette. Jeg er bare så fornøyd med resultatene og anbefaler Andrea på det sterkeste.

Jeg sminker nå brynene mine med brow wiz og gelé fra Anastasia, som selges hos brow rehab.

Har du gode brynstips? Napper du selv eller får du hjelp? 

5 kommentarer
    1. Hei.
      Jeg fikser de selv. Har aldrig tid til å gå til andre. Så her gjøres faktisk all velvære hos meg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg