Årets siste dag

Tenk at dette er siste dagen i 2016! Det er helt utrolig synes jeg, jeg skjønner nesten ikke hvor året ble av. Det som er sikkert er at jeg gleder meg til alt det fantastiske som skal skje i det neste.

Jeg bestemte meg for å begynne tidlig med gode vaner og gjøre det beste ut av de siste dagene. Derfor tok jeg endelig mot til meg og kom meg på trening i går! For en mestringsfølelse sier jeg bare! Er det noen andre som kjenner seg igjen i følelsen av å ikke ha vært på senteret på lenge, og føle at du ikke hører hjemme der lenger? Av en eller annen grunn tenker jeg at alle vet at jeg ikke har trent på lenge. Haha, heldigvis er dette tull og ingen tenker på deg når du trener, alle er opptatt av seg selv vet du 😉

Med en gang jeg kom på elixia føltes alt som før, stepkassen var som før, instruktøren var like smilende og formen var faktisk ikke så verst. Jeg tror ikke jeg har satt foten der på over 8 uker og det er ikke likt meg. Jeg skylder rett og slett på en god blanding av fertilitetsmedisiner som har herpa immunforsvaret mitt og en tung periode som tok rotta på motivasjonen. Jeg vet jo hvor godt trening hjelper på humøret, så fra nå blir det trening hver eneste uke fremover.

Jeg har også trikset litt med kostholdet mitt og jeg er spent på å se hvordan det påvirker kroppen fremover. Jeg forteller mer når jeg har testet en stund. De siste dagene har jeg nemlig lest masse forskning på hormonhelse, infertilitet, PCOS osv, og har bestemt meg for å gjøre litt endringer.

Jeg vil gjerne høre dine forsetter, hvilke grep skal du ta for å bli ditt beste jeg?

I kveld skal vi feire det nye året med gode venner, som jeg gleder meg! Jeg ønsker deg en fin feiring og alt godt i det nye året! Følg med på snap for bilder fra min siste dag <3

P.S. Følg gjerne facebooksiden min så kan du få med en liten facebooklive jeg setter opp i morgen om nye mål i det nye året 😀

11 kommentarer
    1. God nytt år <3 Har ikke satt meg noen helt konkrete mål for året, men skal fortsette å jobbe på. Har lest boken "Hverdagspsyk" nå i julen, og det er den beste boken jeg har lest når det kommer til psykisk helse. Føler meg bedre rustet til å gå inn i et nytt år nå. Skal virkelig gjøre mitt for at dette året blir det beste på flere år 🙂

    2. Vil veldig gjerne høre mer om hormonhelsen din! Sliter med det samme her! Prøvd i 1.5 år, og selv om alle mine prøver har kommet tilbake normale ønsker jeg å “booste” mulighetene med riktig kosthold!
      Satser på baby på oss begge i 2017!

    3. Camilla: Jeg har også normale prøver, og selv om det i utgangspunktet er bra er det jo litt vanskeligere å vite hvor en skal starte 😀 men det ordner seg jo uansett, da rvi kan se pp flere parametre og symptomer. Krysser fingrene!! klem <3

    4. Anne Marthe: Den boken synes jeg høres så bra ut! Selv elsker jeg lydbøker så jeg har lest flere slike “selvhjelps” bøker i julen når jeg har gått tur. Hater virkelig ordet selvhjelp, haha, men det er vel det det kalles 😀

    5. Godt nytt år 🙂
      Mine planer for det nye året er å ta mer vare på meg selv 🙂 Hva som er bra for meg.
      Har du link til “oppskrift” til det du har i den “bollen” med mat? Så godt ut, og sunt 🙂
      Mvh Tonje

    6. Har du lyst til å gi litt tips om selvhjelpsbøker du har hørt på? Sluker slikt jeg også når jeg går tur, kjører bil osv. 🙂

    7. Godt nyttår 😃 Jeg lurer på åssen du trente deg opp etter LP kurset? Har selv vært på det i desember og føler meg rustet til å begynne med styrketrening igjen.. det føles nesten litt umulig med tanke på hvor lenge det er siden, men jeg vil og da går det jo 😄🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg