Ernæring er min lidenskap – tusen takk <3

De siste ukene har jeg fått så utrolig mange koselige meldinger fra dere, og jeg må bare få takke! Jeg elsker virkelig faget mitt, så når jeg får så fine tilbakemeldinger og så mange takker meg for det de har lært blir jeg så glad og selv takknemlig.

Jeg sitter utrolig mye alene og jobber, og selv om jeg elsker jobben min er det klart at jeg noen ganger savner kollegaer å skravle med og dele dagen med. Ingen jobber er perfekte, sånn er det. Derfor setter jeg uendelig pris på alle de fine tilbakemeldingene jeg får fra dere på jobben jeg gjør slik at jeg ikke føler at jeg bare kaster ting ut i luften. Kunnskapen jeg deler påvirker så mange mennesker, det vet jeg fordi jeg hører det fra dem hele tiden.

Har du ikke testet noen av mine gratisprodukter har jeg linket til alle under. Liker du dem setter jeg utrolig stor pris på om du vil bruke et minutt og dele ditt favorittprodukt med dine facebookvenner. Eventuelt kan du dele dette innlegget. Slik kan vi lære enda flere om sunne vaner og bidra til å bedre liv. Det høres sikkert cheezy ut, men det er faktisk akkurat det vi gjør <3

Den store søtningsguiden – oversikt over alle søtningsmidlene, hvilke jeg anbefaler og hvilke du bør holde deg unna

Den stor kraftguiden – lær å lage næringsrik kraft som kan reparere tarmen, styrke hud, ledd og negler og dempe betennelse

Bli kvitt søtsugkurset – for deg som vil lære mine triks til å bli kvitt søtsug. Jeg brukt disse selv etter jul og det var som forduftet etter bare et par dager 😀

I dag var første gang på lenge at jeg virkelig følte meg som meg selv der jeg stod på steppen på Elixia. Det var så deilig, etter så mange måneder med lite trening og lite overskudd. Jeg fikk nesten tårer i øynene, haha!

Denne uken skal jeg trene mandag, onsdag og lørdag slik jeg har gjort de siste ukene. Ellers går jeg morgentur de fleste dager, i dag gikk vi hjemmefra syv og det var en perfekt frisk start på dagen min <3

15 kommentarer

Siste innlegg