Kostholdet jeg sverger til for å gløde fra innsiden og ut!

I dag ender påmeldingen til mitt kurs glødende kosthold og jeg er så klar for å sette i gang med en ny runde. Dette kurset har jeg lagt så mye energi i, og jeg er så stolt av hvor godt kurset har blitt tatt imot! Det er faktisk ikke så lett å hjelpe mennesker å endre livsstil. Det krever mye å legge om vaner, kontinuerlig jobb over tid. Å få følge så mange mennesker over en så lang tidsperiode gir meg virkelig muligheten til å få til store endringer og resultatene er helt enorme.

Her snakker jeg om fordøyelsen som går fra katastrofe til å fungere, kg som smelter av og stor økning i livsglede og energi. Jeg er så glad i livsstilen min, og det er nettopp det jeg vil lære deg – å elsker DIN sunne livsstil!

Vil du lære mer om kurset kan du lese her 🙂 som jeg skrev stenges påmeldingen i kveld (klokken 24) og har du noen spørsmål kan du sende meg en mail på [email protected].

Å jobbe med kurs er noe jeg virkelig elsker fordi jeg ser hvor mye kundene mine får ut av det. Jeg har avvist mange hver uke som har ønsket å jobbe med meg en-til-en da jeg har ønsket å legge energien min i kurset. Slik får jeg lært bort min kunnskap på en effektiv måte og jeg får mulighet til å gi så mye mer, samtidig slipper kunden å bruke titalls tusen på dyre klinikktimer.

Da hele kurset går via nett har jeg fått mulighet til å jobbe med kunder over hele Norge. Alle har berørt mitt liv og jeg er så takknemlig for dem alle sammen <3

Nå gleder jeg meg som en unge til å starte på mandag med en stor gjeng herlige mennesker som er klare til å hoppe i sin nye livsstil <3

6 kommentarer

Siste innlegg