Frokosten jeg sverger til nå

De siste ukene har jeg prøvd å spise mest mulig rent og gått skikkelig inn for at kostholdet mitt skal være optimalt. Jeg har jobber ekstremt mye og hatt endel stress og da vet jeg at det er ting jeg må ha på plass for å fungere. En av dem er selvfølgelig maten. Når jeg spiser bra føler jeg meg så mye bedre, det er virkelig alfa omega for kroppen. Jeg har mer energi, magen min fungerer og jeg er i så mye bedre humør. I tillegg blir jeg mer effektiv på jobben, alt føles bare så mye lettere på en måte.

Denne frokosten ser kanskje både rar og tidskrevende ut, men jeg kan love deg at den er langt fra noen av delene. Her har jeg laget eggerøre av to hele egg, et par hviter jeg hadde liggende (fordi de måtte brukes opp og jeg ikke vil ha dem i smoothie), en ss vann og salt. Så har jeg stekt litt grønnsaker i smør og himalayasalt, det smaker faktisk himmelsk!! Tilslutt har jeg fermentert surkål full av gunstige bakterier. Snakk om mat kroppen blir glad av!

Mat trenger ikke være så komplisert. Det enkle er faktisk ofte det beste. Dette kunne også vært rester fra dagen før 😀

Jeg har vært på seminar i hele dag og det skal jeg også på tirsdag og onsdag. Derfor er det ikke så mye tid til blogging, men jeg stikker innom og sier hei altså. Det må jeg ellers savner jeg dere <3 Følg meg gjerne på snap og insta, der oppdaterer jeg også hver dag 🙂 Jeg heter heleneragnhild begge steder!

Hva er din favorittfrokost om dagen?? Jeg vil høre 😀

 

35 kommentarer

Siste innlegg