Et valentines mirakel?

Hei kjære, god klem til deg i solen på selveste valentines day <3

Jeg har alltid elsket valentines da jeg har bursdag 15 februar (i morgen!). Da jeg var liten bodde vi i USA og da pleide jeg å ha valentinesbursdag der alle gikk i rødt eller rosa, vi pyntet cookies med rosa glasur og spiste rosa kake. I USA gir alle barna hverandre kort på valentines day, det er kjempe koselig! Da Jon Anders våknet overrasket han meg med valentinesgave, så søt!! Det var så koselig at han hadde vært og kjøpt noe til meg som han hadde valgt ut helt selv, et nydelig vinrødt skjerf fra acne. Han er så snill <3

I dag har jeg vært og tittet på det lille egget mitt som vokser i den ene eggstokken min. Jeg er på dag 8 og vi skal gi sprøytene noen dager til før vi får eggløsning, men alt ser bra ut. Vi pratet også lenge om dette med prøverør og om jeg eventuelt har lyst til å ta det der, skulle ikke spiren feste seg. Vi har søkt Ullevål, men dr Holst tror jeg lett kan bli overstimulert. De kjenner meg så godt på fertilitetssenteret nå så jeg føler meg virkelig i de beste hender der, vi får se hva vi lander på. Noen erfaringer??

Jeg er redd for å bare bli dårlig, og ikke minst å føle meg så dårlig som jeg gjorde før jul. Da føltes jo alt bare svart ut og jeg var så lei meg hele tiden. Nå vil jeg nyte alt vi har fått til så langt i år, leilighetsjakten og jobben min 🙂

Den gode nyheten er at eggstokkene mine hadde mange færre egg nå, det så veldig bra ut sa han! Jeg er helt sikker på at kostholdet mitt har hjulpet, jeg har nemlig vært superflink til å spise “rent” i det siste. Masse grønt, riktig fett, blodsukkerstabiliserende og næringsrikt! Dette er jeg selvfølgelig superfornøyd med, og litt stolt av hvordan jeg har klart å snu siden før jul. Da skled nemlig alt ut, fordi jeg var totalt demotivert. Jeg har faktisk fått tilbakemelding fra flere av jentene på kurset mitt at de har hatt bedre hormonprøver og positive beskjeder fra gynekologene deres, utrolig kult!!

Jeg kjenner virkelig at våren hjelper, at solen skinner og plutselig føles det som om jeg har en verden av muligheter. Det er som om jeg har tatt på meg et nytt par briller og er i en helt annen modus enn før. Det er utrolig hvordan innstilling påvirker deg <3

26 kommentarer

Siste innlegg