Busy bee

God kveld hjerte <3

Jeg hadde tenkt til å legge ut noe helt annet i dag jeg, men jeg kom rett og slett ikke i mål. Det er hektisk om dagen med masse spennende jobb, boligjakt, timer hos gynekologen og tid med venner, Jonna og familien. Jeg har masse energi om dagen og passer på å få inn morgenturen min hver eneste dag. Annen trening har det ikke blitt så mye tid til, men det kommer. Aktiv er jeg uansett, men jeg savner å komme meg på elixia mer.

Innlegget kommer nok i morgen i stedet så da er det bare å glede seg!

Vi har vært på visning i dag og jeg krysser fingrene for at det kan bli leilighet veldig snart! Da har jeg i hvert fall nok å styre med frem til spiren sitter, og det trenger jeg. Jeg er så klar for å innrede vårt aller første hjem som bare er vårt!

6 kommentarer
    1. Flott å høre at du har masse energi selv om du har det hektisk! Da gjør du det helt klart riktig ❤ Viktig med litt egentid også! Krysser fingrene for leilighet 🤞🏻
      Klem <3

    2. Silje: Leser ikke så mange blogger jeg! Leste masse før, men jeg ble så sliten av det. Nå er det veldig sporadisk, men jeg elsker Eirin Kristiansen også titter jeg innom Caroline Berg Eriksen. På ernæring er det mye rart, men jeg leser ingen fast 🙂

      Takk i lige måte 🙂

    3. Hei! Så fin blogg du har! 🙂 Lykke til med boligkjøp!
      Jeg bare lurte på om du har tips til hvor en kan sjekke hormon-nivåer? Jeg har en lege som er litt sånn, “ehm, PCO, jaaa…. Bare prøv i ett år først, så kan du få henvisning etter det”, og som mente det var bortkastet å sjekke nivåer i kroppen min nå. I en veldig sårbar posisjon var det vanskelig å ta opp kampen på legekontoret sist jeg var der, så jeg har unngått å tenke på det en god stund, men nå skal vi snart sette igang og jeg bare kjenner at kroppen min ikke fungerer (sykluser på 60-70 dager). Dette ble litt langt! Men jeg har begynt på Vitex, men har lagt på meg litt og ikke sett noen resultater.. Føler jeg burde sjekke hormonnivåene igjen, har ikke gjort det siden 2012. Må jeg rett og slett bytte lege, liksom? Blir glad for alle tips om du har noen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg