Gratistrening og nedlastninger til deg

Bli sukkerfri

Ta mitt 5 dagers minikurs helt gratis og bli kvitt ditt sukkersug! Jeg lærer deg å bli en sukkerdetektiv, om matvarene som demper søtsug og hvordan du kan finne din balanse. Du får en liten film fra meg i din innboks hver dag i 5 dager, og du kan se filmene sp mange ganger du vil!

Kom i gang i dag ved å klikke på bilde under!

Den store søtningsguiden

Lurer du på hvilke søtningsstoffer du kan nyte, og hvilke du bør holde deg unna? I denne guiden viser jeg deg mine anbefalinger, slik at du kan ta de beste valgene for din kropp. Du trenger faktisk ikke å unngå alt søtt, selv om du kutter sukkeret.

Du finner den store søtningsguiden ved å klikke på bilde under 🙂

Den store kraftguiden

Kraft er styrkende for hud, hår, negler, tarmceller og ledd. Det virker betennelsesdempende, gir fantastisk smak og lindrer tarmer  som sliter. I denne guiden lærer du alt du trenger for å nyte næringsrik, styrkende kraft du også!

Du finner den store kraftguiden ved å klikke på bilde under!

Magesyretesten

En rekke fordøyelsesproblemer som oppblåst mage, halsbrann, sure oppstøt, tung fordøyelse og raping kommer faktisk av for lite magesyre, ikke for lite. Vi trenger magesyre for å bryte ned maten og for at signaliseringen i fordøyelsen skal fungere optimalt. Ta magesyretesten i dag og finn ut om dette gjelder deg!

Du finner testen ved å trykke på bildet under 🙂

Tarmtesten

Har du hørt om lekk tarm? Hvis ikke er det på tide å finne ut om din tarm kan være lekk! Dette kan nemlig bidra til en lang rekke helseplager. Du kan lese mer om lekk tarm her og her kan du laste ned tarmtesten! Du kan også trykke på bilde over for å komme rett til testen.

Klemmer fra Helene 😀

5 kommentarer
    1. Hei, har prøvd å laste ned magesyretesten en del ganger, men får den ikke.. Har sjekket spam-filteret, ingenting der. Tarmtesten derimot fikk jeg med en gang. Skulle gjerne tatt magesyretesten, da jeg mistenker at jeg kan ha lite magesyre. Tusen takk for en flott blogg, forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg