Slik fikk jeg bedre fordøyelse

I går var jeg på kostholdskonferansen med flere av de herlige kostholdsdamene, som vi koste oss! Det er så koselig å ha blitt kjent med så mange andre kostholdsinspirerte superdamer, jeg føler meg virkelig så takknemlig for å kunne kalle disse jentene for mine venninner <3

En av tingene vi er glødende opptatt av er fordøyelse – og det er nettopp det vi skal snakke om i dag!

At andre skal få oppleve en fungerende fordøyelse er en hjertesak for meg, derfor vil jeg gjerne dele noe av det som har hjulpet meg. Jeg vil fortsette å spre god informasjon og fjerne myter, det er nemlig mange som ikke ikke forstår hvordan fordøyelsen fungerer og dermed ikke får god hjelp.

Har du ikke lest dette innlegg om magesyre må du gjøre det med en eneste gang, hehe! Etter at jeg tok tak i dette igjen  har jeg virkelig kjent bedring i min egen fordøyelse, etter en periode hvor plagene snek seg på. Det er mange ting som påvirker fordøyelsesprosessen og stress er en av dem. Det er nok stresset som fikk min tarm i en liten ubalanse igjen, men nå er vi på god vei, hehe.

Hvis du lurer på om din magesyre kan være i ulage anbefaler jeg deg å ta magesyretesten min! Den er enkel og gir deg raskt svar på hvorvidt lav magesyre er årsak til dine problemer. Etter et par dager får du også tips til hva du kan gjøre for å korrigere magesyren din, og få en bedre fordøyelse.

Hva venter du på?

Jeg blir kjempe glad hvis du vil dele dette innlegget ditt videre til dine venner og familie – slik at jeg kan hjelpe flere til god fordøyelse 🙂

P.S. I dag er den siste dagen du kan bruke rabattkoden min på soma! Koden HELENEELSKERSOMA gir deg hele 15% rabatt på alt på soma.no 🙂

 

15 kommentarer

Siste innlegg