Hello hair

Adlinks

Nå er det endel måneder siden jeg klippet av de lange lokkene mine! Jeg er fornøyd med den nye sveisen min, men jeg må inrømme at jeg savner det lange håret. Jeg var så utrolig vant til å krølle det, det nye håret har jeg ikke fått helt dreisen på. Ikke minst vet jeg at Jonna savner det, selv om han sier at han også liker det nye.

Det jeg kan love dere er at håret mitt nå er utrolig sunt. Det er nesten ikke en splitt tupp å se, det føles tykkere og sterkere enn noen gang. Håret mitt vokser veldig fort, noe jeg er overbevist om at er grunnet mitt næringsrike kosthold. Særlig kollagen er supert for å få fart på håret 😉

For å ta vare på lokkene bruker jeg hårkur to ganger i uken, og de siste månedene har jeg falt for denne fra hello hair. Den lukter himmelsk, er 100% økologisk og gjør håret silkemykt. Mitt favorittips er å ha den i håret før trening, lage en flette og så trene. Da trekker den ektra godt inn i håret 🙂

Pureskin.no er forresten en nydelig nettbutikk full av økologisk smink, hudpleie og kroppsprodukter. Her finner du de fremste leverandørene av de reneste produktene, utrolig gøy å se at naturlig hud- og hårpleie har blitt så fresht. Jeg liker å finne hippien i meg og lage egne produkter, samtidig elsker jeg å shoppe velvære til meg selv. Det er veldig deilig å kunne handle fritt, uten å måtte lese ingredienslister.

Hårkur fra hellohair er særlig god for kjemisk behandlet og tørt hår, dermed passer det perfekt for meg med striper. Den finnes i flere lukter her, men jeg anbefaler virkelig denne på det varmeste. Deilig tropisk lukt som tar med med rett til sommer og sol, det kan jeg like! <3
 

17 kommentarer

Siste innlegg