Disse knuser mitt søtsug

Jeg elsker å teste nye produkter! Noen ganger treffer jeg, og noen ganger bommer jeg skikkelig. Det er nettopp det som er med å blogge, da kan du sile ut varer du ikke synes noe om og kun anbefale ting du selv liker. Denne gangen traff jeg blink og dette vil jeg dele med deg!

Teeccino er en koffeinfri tedrikk som smaker mer som kaffe enn te. Litt som dandyblend som jeg har skrevet om før. Forskjellen fra dandyblend er at denne teen både ser ut og lages som te. Det er derfor lett å lage og lett å ha med seg.

Jeg har testet tre av smakene, french roast, nøtter og karamell og hasselnøtt. Den siste har blitt min favoritt, og den drikkes flittig flere ganger om dagen. Jeg tilsetten en dæsj mandelmelk eller cashewmelk, og da får jeg er rik og søtlig drikk som virkelig knuser alt av søtsug.

Et lite tips er at du kan bruke posen to ganger, da den blir ganske sterk. Jeg kjøper mine her.

Jeg holder meg til en kaffe med koffein om dagen (prøver hardt) da et høyt inntak av koffein er vist å redusere sjansene for å bli gravid. Derfor er gode teer og denne drikken midt i blinken for meg. De aller fleste har veldig godt av et lavere koffeininntak, ikke bare vi som prøver å bli gravide 😉

Vil du lære mer om hvordan jeg reduserer søtsug kan du ta mitt gratis søtsugkurs! Da får du en liten film fra meg i postkassen hver dag i 5 dager, med masse tips til hvordan du kan bli sukkerfri.

 

18 kommentarer
    1. Takk for gode tips. Holder meg stort sett også til en kaffekopp daglig. Da jeg var gravid drakk jeg 1-2 kopper daglig. Fikk høre fra noen at kaffe bør unngås når man er graid, stemmer det?
      Nå drikker jeg kaffe med kollagen, tips fra deg 😊

    2. Forstår at denne koffeinfrie teen er bra å erstatte kaffe med.
      Men når jeg ikke drikker kaffe eller noe annen koffeinholdig drikk, har denne drikken likevel en gunstig helsebringende effekt? Eller kan jeg like gjerne drikke varm vann, vannet etter kokte grønnsaker og lignende?
      Og hva tenker du om koffeinfri kaffe? Har lurt på om det kunne være noe for meg.

    3. Vil du anbefale flere å ikke spise kornprodukter? I så fall hvorfor?
      Disse tarmbakteriene som nyter godt av fiber; er det av vesentlig betydning hvilke fibertyper jeg “mater” dem med? Er fiber fra kornsorter, kli og lignende, like bra for tarmen som fiber i frukt og grønnsaker?

    4. Hei Helene 🙂 Ville bare legge igjen en liten kommentar om hvor fantastisk og inspirerende jeg synes du er. Vanvittig kunnskapsrik og det at du er opptatt av å dele all den kunnskapen og informasjonen du selv besitter er virkelig gull verdt. Jeg beundrer engasjementet ditt og din evne til å hjelpe og rådgi mennesker som kanskje er gravide eller har fått barn til tross for at du selv er i situasjonen der du jobber med å få det til selv. Jeg vet i hvertfall med meg selv at om jeg synes noe er sårt eller er i en situasjon som mine peers ikke er i, så ønsker jeg helst ikke bli mint på det oftere enn nødvendig. Du virker å takle det utrolig bra, og det synes jeg er beundringsverdig. Stå på og fortsett med det du gjør. Jeg har hvertfall blitt veldig inspirert av dine siste livestreams og innlegg er på bloggen 🙂

    5. Kom tilfeldigvis borti bloggen din da jeg søkte etter oppskrift på fermentert ketchup. Vet ikke om det er noe for deg men den supreste hypnose har jeg funnet hos britiske Marisa Peer og hun har en Passion for å hjelpe de som ønsker å bli gravide og dekker også dette temaet i tillegg til utallige andre med sine nettbaderte hypnose kurs, lykke til!!!

    6. Hei,
      Jeg husker å ha lest at du spiser mye sunt fett fortiden, men lurer på hva som egentlig kan defineres som sunt fett? Kunne du tenkt deg å skrevet litt mer om det?
      Setter ellers pris på en super blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg