Endelig kan jeg dele!

Herregud, jeg er så spent!

De siste månedene har jeg virkelig drevet en snuoperasjon i mitt eget liv, og jeg er faktisk overrasket over resultatene jeg har fått! Jeg som trodde jeg var så sunn atte. Når livet sparker deg ned må du rett og slett ta til deg litt hard lærdom. Nå har jeg lyst til å dele dette med deg <3

I januar satte jeg opp gratis foredrag for over 2000 mennesker via nett, for en gjeng vi var!! Nå har jeg bestemt meg for å gjenta suksessen.

På dette foredraget skal jeg snakke om hvordan du kan få mer energi ved å ta tre konkrete, enkle steg. Energi er vanskelig å definere og måle, men for meg handler det om overskudd og glede. Å ha energi er ikke det samme som å være hyper, det er ikke krampeaktig. Derfor får en ikke energi som varer av kaffe eller energidrikk, for da kommer bare en kræsj etterpå. Jeg snakker om en jevn energi du kan stole på, en god energi rett og slett!

Du kan sikre din plass på foredraget ved å klikke her eller på bilde under!

Jeg er så takknemlig for å ha denne energien i livet mitt, og etter mange år med ME og et energiregnskap i minus er dette ingen selvfølge!

Som sist er det et begrenset antall plasser på foredraget så pass på å holde av din plass med en gang 😉

Jeg håper vi sees <3

7 kommentarer

Siste innlegg