Fredagslykke

God morgen vakre <3

Jeg startet dagen med en lang dusj og litt jobb før jeg spiste frokost i sofaen. Når vi flytter skal vi endelig få plass til spisebord, det gleder jeg meg til! Det er koselig å sitte i sofaen altså, så jeg skal ikke slutte helt med det uansett 😉

Så gøy at det er så mange som kommer på foredraget mitt neste uke, jippi! Det blir skikkelig gøy, jeg gleder meg! Du kan lese mer og melde deg på her.

På onsdag hadde jeg en skikkelig velværedag! Først fylte jeg på vippene mine hos @byhelenestudio. Helene er så søt og jeg elsker å bli vippefin hos henne. Jeg har 12 mm vipper med ekstra bøy, men hun tilbyr alle typer du skulle ønske deg. Hun har også veldig gode priser synes jeg! Behandlingen min er sponset, men jeg har selv funnet henne og jeg anbefaler henne til alle mine venninner. Ønsker du time hos Helene kan du sende henne en ml på 92648370. Hun holder til i Tostrups gate 25A på frogner.

Jeg løp nesten fra vippetimen til min neste luksusmøte hos min faste frisør Karianne. Jeg er så takknemlig for at jeg fant henne for jeg har faktisk hele livet hatt et litt kjipt forhold til frisører. Jeg synes så mange frisører styrer med sin greie og feier litt over hva kunden egentlig vil. Det har vært mange stygge striper og uheldige klipper for å si det sånn. Karianne er råflink, hun får frem akkurat den fargen jeg vil og stripene ser helt naturlige ut med en gang du går ut døren. Dessuten bruker de økologiske produkter hos perfect hair, og et spesielt produkt kalt olaplex som beskytter håret mot striping.

Jeg er ikke på noen måte sponset av Karianne, kun en fornøyd kunde i mange år nå. Jeg kommer aldri til å bytte, og Karianne har lovt meg at hun skal komme og besøke meg på gamlehjemmet slik at hun kan fikse håret mitt, haha! Du kan booke hos henne via perfecthair.no.

Når skal jeg sitte et par timer bak skjermen før jeg skal til frøyaklinikken. Jeg har ikke fått vært der og jeg gleder meg masse til å se min kjære Anette igjen og legge en plan for de neste månedene. Dette blir så spennende!

 

13 kommentarer

Siste innlegg