Jeg følte kjærlighet gjennom skjermen <3

I dag har vært en sånn hektisk dag der jeg føler at jeg bare flyr hit og dit hele dagen. Jeg våknet til hundevis av mailer som jeg fortsatt sitter og svarer på! Jeg åpnet nemlig påmeldingene til kurset mitt i går! Utrolig gøy å se at vi blir en herlig gjeng som skal ta denne reisen sammen etter påske, selv om jeg synes det er trist å gi slipp på alle de fine menneskene jeg har fulgt de siste månedene! Jeg har jo blitt både kjent og glad i dem <3

I dag var vi også på et spennende møte som jeg skal fortelle mer om i morgen. Det ble nemlig ikke så spennende som jeg hadde håpet, eller hele situasjonen ble bare rar! Også har vi vært i banken for å fikse på lånet vårt til leiligheten, weee!!

Tusen takk til alle som var med på foredrag i går altså!! Jeg følte virkelig at det strålte varme og kjærlighet gjennom skjermen min her hjemme <3 Det var vel også derfor jeg også turte å gå ganske mye dypere i mine egne følelser enn forventet, og det kom visst noen tårer også! Vi er jo alle bare mennesker, så det er fint å dele synes jeg! Takk for at dere tar meg så godt i mot!

Jeg skjønte at mange dessverre gikk glipp av foredraget av mange ulike årsaker og derfor har jeg bestemt meg for å sette opp et nytt foredrag allerede på tirsdag! Har du ikke mulighet til å bli med klokken 20, meld deg på likevel så skal jeg gjøre mitt ytterste for å få sendt ut opptak i ettertid. Her finner du påmeldingen!

Nå må jeg svare på flere mail før jeg tar kvelden <3

14 kommentarer
    1. du er bare god. fantastisk. åpen å ærlig. går helt greit at det bke tøft for deg. men du har lov å vise følelser. liker å følge deg siden du er så åpen å ærlig 🙂 håper du fortsetter å være deg selv. du er helt perfekt som du er.. su del veldig mye bra.
      gleder meg til ditt kurs. har meldt meg på i går 🙂
      masse lykke til igjen her å. å mye gratulerer. så glad for du fikk denne hus lykken. håper neste lykke å kommer som du har prøvd lenge på. du fortjener det virkelig.
      du er god å snill.

    2. Hei! Hele familien drikker mye melk.
      Er det helsemessig gevinst ved å drikke IKKE-homogenisert melk? Kjenner du til hvordan homogenisert melk virker inn på kroppen?
      Fra Rørosmeieriet kan jeg få både søtmelk og syrnede melkeprodukter i homogenisert form og IKKE-homogenisert form. Hvis jeg bruker melk i varmmat-laging, smelter kanskje fettet? Og da er det kanskje til drikke og kaldmat det er hensiktsmessig å få tak i den IKKE-homogeniserte melken?

    3. Hei, takk for masse inspirasjon. Har meldt meg på kurset ditt og gleder meg sånn til oppstart at jeg klarer nesten ikke å vente!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg