Fra ME til energi!

God mandagsmorgen kjære deg <3

De siste dagene har det gått i et fra morgen til kveld! Jeg har utrolig mye jobb om dagen og det er bare positivt og gøy!! Dessverre har det blitt så hektisk at jeg rett og slett ikke har rukket å oppdatere bloggen, noe jeg er veldig lei meg for. Bloggen er jo en stor del av hverdagen min og jeg elsker å kunne skrive og dele her. I dag hadde jeg en viktig tanker og den vil jeg gjerne dele med deg. Derfor har jeg laget en kort video til deg 🙂

 

Her kan du sikre din plass på tirsdagens foredrag!

Tips: På tirsdag skal jeg få til et opptak slik at jeg kan sende ut til alle som var påmeldt. Derfor er det viktig at du melder deg på hvis du vil få med deg foredraget, da har du nemlig mulighet selv om du er opptatt på tirsdag 😉

 

4 kommentarer
    1. Hei Helene-Ragnhild,
      jeg har meldt meg på, men sannsynligheten er stor for at jeg må få med meg opptaket i ettertid ettersom jeg ikke er hjemme fra jobb før sent i morgen kveld. Jeg håper jeg kan få opptaket, for du er herlig å høre på, og inspirerende.
      FORRESTEN, så bakte jeg dine deilige lavcarbo-cookies, som Maren Aasen hadde lagt ut på bloggen sin forrige uke. HELT FANTASTISKE.. Tusen takk for den 🙂

    2. Du er så herlig du Helene, virker så glad og sprudlende 🙂 Flink å spre budskapet ditt også, alltid koselig å titte innom hos deg 🙂
      Du kommer nok til å bli en super mamma også, gleder meg til å høre nyheten om at ting har gått din vei- er det noen jeg unner det så er det deg 🙂

    3. Hei! Jeg har et litt dumt spørsmål til deg, men jeg finner ikke svar på dette noen andre steder; Jeg har kjøpt meg probiotikatabeletter (Udos choice), og var tenkt til å lage kokosyoghurten kom du skal legge ut oppskrift på. Spørsmålet mitt er rett og slett; blir det flere gode bakterier i yoghurten enn det blir hvis jeg bare spiser tabelettene som de er? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg