WOW

Tusen tusen takk for så mange gode tilbakemeldinger på innlegget i går <3

Ikke ofte jeg sitter med hjertebank når jeg publiserer, men her følte jeg faktisk at jeg risikerte noe da jeg postet. Akkurat som om jeg var redd for å få dårligere behandling hvis jeg sa ifra. Og tenk om noen leste dette?

Den følelsen av å ikke tørre å si ifra, når du sitter i møte med noen som skal bestemme hva din kropp skal gå gjennom. Hvorfor i all verden skal vi føle det sånn??

Så tusen takk for at så mange delte innlegget, og for at dere legger igjen gode ord <3

Jeg skal dele mer om prosessen videre når jeg er klar for det, jeg vet at mange er nysgjerrige, men jeg må ta ting i mitt tempo 😉

Jeg hadde en wow dag i går! Jeg har hengt med min fantastiske gründergjeng i Oslo de siste dagene, og jeg føler at jeg vokser så mye. Før jul hadde jeg lyst til å flytte under dynen og legge ned hele bloggen. Nå har jeg fått til mer enn jeg kunne drømme om, og jeg føler meg bedre hver eneste dag <3

Også foredraget i går <3 herregud, dere er jo så gode! Kan med hånden på hjerte si at jeg aldri hadde kunnet åpne meg på den måten hvis jeg ikke fikk så mye kjærlighet fra dere!

I dag har jeg fått så mange fine ml og mailer fra venner og lesere, og det er utrolig koselig og det betyr så mye for meg <3

Fikk du ikke med deg foredraget kan du se det her 😉

I dag skal jeg skrive, jobbe med guider, fermentere (yay) og gå en lang tur med bestevenninnen min <3

De dagene jeg har åpent for påmelding for kurset mitt er alltid superhektiske, så det skal bli godt med en liten pause. Vi er allerede en supergjeng som skal gjennom kurset etter påske, gleder meg!!

Ha en nydelig dag, og husk at du er fantastisk :-* 

 

7 kommentarer
    1. Hei!
      Takk for et fint foredrag i går, nå har jeg meldt meg på kurset, men har ikke fått 7 dagers tarm kick start. Kommer den senere eller var det meninga at den skulle komme med en gang?
      Ha en fin dag 🙂

    2. Hvor lenge vil foredraget være tilgjengelig?
      Jeg rakk ikke å se det pga spysjuka i hjemmet og skole arbeid hele dagen i dag. Vil så gjerne se det i morgen formiddag da jeg har fri 🙂

    3. Hei søte du!
      meldte meg på foredraget, men det glapp da e-post med lenke til foredraget var kommet til junk mailen (oppdaget dette litt sent…).
      Ser du lenker til foredraget igjen i dette innlegget, men den lenken fører bare til en oversikt som viser hva du snakket om i Stavanger, ikke til selve foredraget.
      Mulig jeg har misforstått ; )
      Anyways, ha en nydelig dag i sola – du er en inspirasjon, og uten at jeg kjenner deg, har jeg bestemt meg for at du også er et nydelig menneske på alle mulige måter.
      hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg