Hormoner og humør

De siste dagene har jeg vært så utslitt. Disse hormonene tar virkelig knekken på meg, ikke bare føler jeg meg sliten, men jeg blir også veldig emosjonell. Jeg får tårer i øynene av hver eneste triste reklame og til og med the kardashians fikk meg til å gråte. Dette er femte runde med sprøyter og selv om jeg er veldig spent og dette egentlig er en god ting, klarer jeg ikke annet enn å kjenne litt på det å være lei. Men gi meg noen dager så er nok gamle Helene tilbake. Tusen takk for alle de søte kommentarene fra dere <3

Jeg kunne sikkert skrevet at en tidlig morgentur, deilig dusj, nylakkede negler og dette lekre måltidet gjorde at jeg spratt rett tilbake. Det hjelper, men jeg er også opptatt av å akseptere at jeg ikke kan kontrollere helt hvordan kroppen reagerer på alle hormonene. Jeg hadde ikke overlevd uten de gode vanene, men jeg vil også være ærlig og vise hvor tøft det faktisk er å gå gjennom en slik behandling.

I morgen er i hvert fall første kontroll så det blir spennende å se hva som rører seg. Jeg føler meg i de beste hender og er sikker på at vår baby kommer når den skal <3

Blandingen over er forresten kefir, cottage cheese, varme bær og musli. Jeg elsker virkelig dette og kunne levd på det, men det kan jeg jo ikke. Det går mest i suppe og smoothie om dagen da matlysten ikke er den beste. Eller bakte jeg bokhvetebrødet her om dagen, og det synes jeg har vært godt.

Jeg håper du har hatt en fin 1. mai helg <3

12 kommentarer

Siste innlegg