Min økologiske sminkepung

Adlinks

En ting jeg ofte får høre fra dere er at jeg har så fin glød i huden – tusen takk!! Men jeg skal inrømme at jeg jukser litt jeg også, for glød det kan du nemlig få på boks. Særlig i disse dager trenger jeg litt ekstra glød i livet <3

En av mine favoritter og reddende engler i sminkepungen er denne lille krukken med glød fra rms beauty. Jeg bruker den som highlighter på skinnben, amourbuen, under øyenbrynene og på neseryggen. Det både løfter ansiktet og gir gløden som så mange av oss er ute etter.

Jeg liker også veldig godt at den ikke har glitter og ikke blir for mye, slik at jeg kan bruke den på dagtid også. Du finner denne lille skatten her.

En annen favoritt, særlig nå som våren er her er fine farger på leppene. Skal du velge en ting i sminkepungen til å være økologisk ville jeg valgt leppestift. Ikke bare er huden på leppene tynn, men du ender faktisk opp med å spise en del av leppestiften. Treat har utrolig mange fine farger og de sitter kjempe fint på leppene. Jeg har fått meg en liten samling med mine favoritter, er de ikke lekre?

Disse godbitene finner du her.

Er du opptatt av hva du smører på kroppen din?

<3

16 kommentarer
    1. Hei du! Lurte bare på om du har noe erfaring/informasjon om hvordan det er å bruke tetracyklin (antibiotika) samtidig som man tar chlorella? <3

    2. Så digg med økologisk sminke 😊 Jeg er veldig nøye med deodoranten jeg bruker (inspirert av deg) og ellers hva jeg smører kroppen med, men jeg har mine “svin på skogen”, eks få gangene jeg bruker leppestift er den ikke økologisk. Bruker pudder og det er heller ikke økologisk, bruker det ikke hver dag. Er det uheldig å bruke pudder som ikke er økologisk?

    3. Noe jeg glemte å spørre om; Er alle produkter fra pure skin slik at de inneholder minst mulig kjemikalier? 😊

    4. June: Anbefaler ingen å bruke tetracykliner mot kviser, sånn i tilfelle det er derfor du bruker det. Det ødelegger kun tarmfloraen og vil ikke gi langvarig hjelp på kviser! Men bruk gjerne chlorella i tillegg!

    5. Karoline: Å, nå er det så lenge siden jeg har fått vært der da min fine brynsstylist er i mammaperm! Men det sitter veldig lenge i hvert fall. Jeg bruker jo litt penn på mine, men ikke mye 🙂

    6. Hei! 🙂 Så fine! Jeg lurte på om du har sett de leppestiftene i butikk noe sted? Skulle gjerne ha sett fargene før jeg kjøper noe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg