En update fra venterommet

Nå sitter jeg på fertilitetssenteret og oppdatterer dere! Surrehue har nemlig klart å komme en time for tidlig! Det er en av bivirkningene ved å ta hormoner faktisk, jeg blir så utrolig surrete og glemsom. I går glemte jeg kjøkkentegningene som jeg skulle vise Jonna i leiligheten, for ikke å snakke om det nye kameraet mitt som jeg skulle filme med. Er det mulig? Godt jeg skal tilbake i kveld for å sparkle mer, for Jonna må jo få se de nye tegningene han også.

Følg meg gjerne på snapchat under navnet heleneragnhild hvis du vil se glimt fra hverdagen min 😀

Jeg gleder meg til å vise dere, det kommer til å bli så fint!! Jeg har virkelig hatt interiørinteressen min bakerst i skapet de siste årene, jeg hadde nemlig ikke lyst til å endre så mye i den gamle leiligheten. Vi leide jo den av mamma og pappa, men nå som vi eier er det så gøy å gjøre det til sitt eget.

Jeg gleder meg til et helt nytt kjøkken med masse oppbevaring og lys, der skal jeg filme og ta masse bilder av all den deilige maten jeg skal lage der <3

Jeg ville bare komme med en liten update her jeg sitter og venter på å sjekke eggene. Spent på hvordan de utvikler seg og når vi får egguttak. Jonna har to eksamener neste uke, så jeg håper bare egguttaket ikke faller på akkurat de dagene. Vi jo gjerne ha ham med!

Jeg håper du får en fantastisk helg og får nytt godværet!! Klem fra hønemor 😀

 

12 kommentarer
    1. Jeg vil bare ønske deg lykke til 🙂 Jeg ble også kjempesurrete av IVF-medisiner, sånn at fjernkontrollen endte opp i kjøleskapet osv. Men det er så klart verdt det <3 Hold ut 🙂 Jeg sitter nå og ruger på en liten bolle som forhåpentligvis kommer frisk og fin i november.

    2. For en tåpelig kommentar ang kokosolje. For det første spiser ikke Helene kun kokosolje og dessuten, tror du virkelig at margarin er veien å gå for å bli gravid?
      At helsedirektoratet skaper ubegrunnet frykt for mettet fett er bare trist.
      Ønsker deg masse lykke til, Helene 😊

    3. Anette: like tåpelig din kommentar. At mettet fett spiller en rolle i pcos er en kjent sak. Men selvfølgelig står man fritt til å velge kosthold, men jeg tror på helsedirektoratet jeg altså! 🙂 jeg tror at enten må man ha 100% lavkarbo, uten innslag av karbo, eller velge litt karbo med da må man kutte ut mettet fett. Jeg ser ihvertfall mange som har effekt av det. At folk er sta og nekter å legge om kosthold for å bli friskere får være deres sak:-)

    4. Det handler ikke om å være sta, men å finne ut hva som fungerer for seg selv. Når Helene har funnet en livsstil som gjør at hun er frisk fra ME, har hun gjort mye rett.
      Om en anser helsedirektoratet som pålitelig kilde, er opp til en selv

    5. Anonym: Hvorfor anbefales da lavkarbo til PCOS i Norge? Står ingenting om mettet fett. Jeg vet at det er en forskningsrapport som fant en sammenheng, men det betyr ikke at alt mettet fett er farlig for PCOS. Jeg oppfordrer til litt koseligere kommentarer her på bloggen, og minner deg på at det er ganske ufint å skive slik til noen i min situasjon. Jeg håper du oppfører deg bedre i virkeligheten når du ikke gjemmer deg bak skjermen din 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg