Soho urban eatery

For noen uker siden var jeg på en nydelig kafé helt på toppen av oslo city med min venninne Maria. Hun er nesten like opptatt av sunn mat som meg, og søsteren hennes har begynt å jobbe her. På denne kafén får du både varme supper, salater, kaker, bakst og andre retter, og alt er sunt og innbydende. Vi gikk for brokkolisuppe med surdeigsbrød og raw pistasjkake, nam!

Bildene snakker for seg selv 😉

Jeg håper du har hatt en helt super søndag! Vi har malt i leiligheten, gått tur i skogen med hundene også har jeg faktisk sovet litt. Jeg er ganske trøtt for tiden, også har jeg masse følelser inni meg hele tiden, hehe. Dagene går så sakte mot test, men i morgen skal jeg besøke min kjære coach. Jeg kjente at jeg trengte henne nå, for å få hjelp til å takle ventingen.

Så utrolig koselig å treffe mange herlige lesere i går <3 dere er best! Fortsett å send gode tanker, det gjør meg så glad <3

15 kommentarer
    1. Hei Helene
      Litt utenom det vanlige for meg å skrive, men føler du fortjener å høre. Kommentaren ble også litt lenger enn planlagt, det var visst litt mye på hjertet 🙂
      Jeg har fulgt deg i godt over et år nå, først bloggen din og så snap. Har sansen for deg, så det går nærmest ikke en dag uten at jeg ser MyStory’n din eller leser nytt blogginnlegg.
      Jeg syns ernæring er spennende saker og tar til meg mye av kunnskapen du deler. En ting er sikkert, du er kunnskapsrik.
      Jeg lar meg fascinere over hvor stødig og konsekvent det virker som du er. Du holder fokus og nærmest ingenting vipper deg av pinnen. Det står respekt av det.
      Offentlig fremstår du som en solstråle og positiviteten selv. Kanskje er det ikke bare sånn bak kamera, kanskje er du sånn der også, uansett syns jeg det står respekt av det også. What goes around, comes around.
      Jeg kan bare forestille meg havet av følelser i disse ivf-tider. Jeg har sendt og sender alt godt, masse gode tanker <3 Det som fikk meg til å skrive var at du sier du skal møte coachen din fordi du trenger hjelp i disse ventetider. Som om jeg ikke har hatt sansen for deg før, så har jeg det hvertfall nå. Enda et moment jeg syns det står respekt av. Du tar tak. Du handler. Du gjør. Det blir det resultater av. Sterk er du.
      Ut i fra navnet skjønner du kanskje hvem jeg er datter til. Uten at det har betydning for at jeg skriver til deg, så er det uten tvil grunnlaget for mange av mine verdier og grunnholdninger. I lys av NLPen vet jeg av erfaring at det finnes allverdens verktøy til å takle allverdens situasjoner.
      Jeg er sikker på du finner styrke og trygghet og det du måtte ha behov for til veien videre.
      Jeg heier på deg. Lykke til.

    2. Ida Åldstedt: Så utrolig koselig å få denne kommentaren fra deg Ida <3 Mammaen din har nevnt for meg flere ganger at du følger meg, noe jeg synes er kjempe stas!!
      Jeg skal love deg at jeg ikke er noen solstråle 24/7, men jeg har lært gjennom mye motgang at det er kun deg selv du kan kontrollere, og dermed er det du som kan bestemme hvordan du skal ha det. Jo mer du opplever, jo mindre blir småting også!

      Første gang jeg møtte Trine spurte jeg henne om hun ikke kunne anbefale meg en coach, det er noe av det beste jeg har gjort. NLP er ferskvare, så jeg trenger jevn trening kjenner jeg 😀

      Tusen tusen takk igjen for at du la inn en så fantastisk kommentar til meg, og for gode tanker <3 Kos deg masse med din lille også 🙂 Stor klem fra meg <3

    3. Takk for det:) Mia og jeg skal snart stå opp og jeg skal lage med smoothie til frokost inspirert av deg 🙂
      Ha en god mandag og fin uke! <3

    4. Så utrolig gøy at du kommer med tips til spisesteder som serverer sunn og næringsrik mat! Denne skal jeg prøve ut! Sender mange varme tanker til deg i ventetiden❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg