En helg i vakuum

De siste dagene har vært fulle av følelser og spenning. I morgen tidlig skal vi til fürst og ta blodprøve, og senere på dagen skal fertilitetssenteret ringe! Tenk det!! Før jeg deler noe om hvordan det har gått vil jeg bruke litt tid til å fordøye nyheten, men i mellomtiden vil jeg dele noen filmer jeg har laget om prosessen. Som sagt vet jeg at mange synes det er spennende å følge med, og ikke minst vet jeg at mange setter pris på å høre mine erfaringer. Det er jo mye en skal gjennom i en ivf-runde, mange følelser og mye informasjon. Ikke finner en all info heller, og det er tusen forskjellige tips og råd der ute.

Tusen takk til alle som sender meg varme tanker og godfølelse – jeg setter så pris på det <3

Jeg lover at jeg snart er tilbake med ernæringsprat og helsemas!

Klem fra Helene <3

20 kommentarer
    1. Har fulgt deg en stund nå, både her og på Snapchat. Vi må mest sannsynligvis gjennom det samme, så ekstra spennende å følge deres reise. Ønsker dere masse lykke til i morgen! 💜

    2. Wow.. dette setter virkelig ting i perspektiv for en som ikke sliter med slikt i det hele tatt. Det er lett å ta det for gitt, at kroppen bare fungerer, og at vi selv kan velge om/når vi skal ha barn.. men jeg husker nå perioden som nygift og verpesjuk, -vi prøvde en stund vi også uten at det skjedde noe, og da ble jeg nesten lammet av frykt for at noe skulle være galt og at vi forble barnløse. Men det skjedde etterhvert, og det ordner seg nok for deg også..:) Takk for at du deler historien din, det er ekstremt verdifullt for alle som deler din situasjon. ❤️

    3. Masse lykke til Helene 🌸💓 krysser alt jeg har for dere og spiren i magen 🙊👶🏻🤞🏼👏🏼

    4. Du er så sterk og god – takk for at du deler.
      Som du selv så godt forklarte i din første video – det er så enormt mange runder med vanvittig spenning, vanskelig for utenforstående å helt forstå seg på berg og dalbanen med følelser.
      Krysser alt jeg har for dere – masse lykke til i dagene fremover 🙂

    5. Veldig kjekt å få informasjon om dette 🙂 Når en Googler så kan en bli let forvirret av all info som en får. Godt å høre at det gikk smertefritt.
      Ønsker deg lykke til videre og håper at innsettet går like fint <3
      Blogg gjerne videre om innsettet av egget 🙂

    6. Jeg håper virkelig virkelig at dere snart – når dere er klar – har fantastiske nyheter å dele med oss leserne dine 🙂 ønsker dere alt godt, og masse lykke til! <3

    7. Lisbeth Jåvold Andersen: Masse lykke til <3 håper det kan hjelpe å se vår reise, bare ikke heng deg opp i det vonde! Vi har alle vår vei og for meg er det viktig å være positiv!

    8. Håper virkelig dere lykkes ❤️ Tenk om det skulle gå på første ivf forsøk 🙏 Vi har også vært prøvere en stund nå, 5 år faktisk 😞 Håååper så det blir vår tur snart! Det syntes jeg vi begge hadde fortjent 😉 Du er en stor inspirasjon for meg, og takk for at du er så åpen om dette temaet på bloggen! Det hjelper å lese om andre som er i samme situasjon. Sender deg/dere masse lykkeønskninger ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg