Har egget festet seg?

Tusen følelser i sving – og et gullegg <3


 

<3

41 kommentarer
    1. Jeg får tårer i øynene av denne filmen. Jeg håper så inderlig at det er deres tur nå! Det dere gjør er utrolig krevende og så utrolig fantastisk på en og samme gang !

    2. For en Fin video! Håper dere fikk fine resultater på blodprøven deres i dag<3
      Her har jeg hatt innsett i dag, og sitter på den 2 uker lange pinebenken 😛

    3. Kjære deg!
      Så fin video. Jeg og min samboer gikk gjennom ICSI behandling i 2015. Å på første forsøk ble vi gravide og i dag er vår lille jente hele 1,5 år <3 Det er ingen menneskerett å få barn... jeg husker så godt alle følelsene jeg bar på. Lengselen, håpet, redselen, frustrasjonen og ikke minst: gleden da det endelig gikk vår vei. Jeg sender dere mange gode tanker og ønsker dere alt godt. Ta vare på deg/dere. Husker så godt innsettdagen vår. Helt spesielt å se det lille embryoet bli satt inn. Å helt merkelig å tenke på at det er vår lille skatt som er her sammen med oss i dag. En dag skal det gå for dere også og nå håper vi at det er denne gangen <3 Lykke til! God klem

    4. Huff.. Tårene rant når jeg så ansiktsutrykket ditt. Håper alt går som det skal for dere. Masse masse lykke til! Det kommer til å gå fint <3

    5. Kjære fine deg ❤️ Jeg ønsker av hele mitt hjerte at dette går deres vei 🙏🏼 Masse, masse lykke til. Du er så sterk, jeg ser virkelig opp til deg og ditt pågangsmot og din ærlighet og sårbarhet. Tårene mine rant både under og etter filmen. Du er nydelig og jeg krysser alt jeg har for dere ❤️

    6. Ååh jeg blir så rørt <3 Håper så inderlig det gikk deres vei og at dere får gode nyheter i dag!! Krysser fingre og tær for dere!

    7. Herlighet,så rørende ❤ Heldige lille spire som er så inderlig ønsket,dere kommer til å bli supre foreldre!! Jeg heier på dere og gullegget, og syns det er veldig sterkt av deg å dele prosessen 😊

    8. Åå, ble så rørt av videoen! Håper virkelig det går deres vei nå. Krysser alt som krysses kan. Masse lykke til mens du venter <3

    9. Det er snart 10 år siden vi fikk vår kjæreste skatt. Var gjennom det samme som dere, så jeg kjenner meg så godt igjen. Sender deg alt av gode energier og og måtte gullegget feste seg 😘

    10. Hei! Kom over bloggen din tilfeldig på Facebook, men etter å ha sett videoen greier jeg ikke å la være å kommentere. Du skal vite at jeg føler på kroppen og i hjertet akkurat hvordan du har det!! Vi har brukt 9 år og 15 (!!) prøverørsforsøk på våre to gutter… Jeg var 26 da jeg begynte med hormoner første gang. Ikke gi opp, selv om det blir flere skuffelser enn oppturer… Lytt til kroppen og ta “behandlingspauser” hvis det går i ett med forsøk og innsett… Her har vi en mirakelgutt på 5 år og lillebror i magen kommer innen en måned <3 Hadde virkelig gitt opp flere ganger... Jeg heier så utrolig mye på deg!!! Har kjempetrua på at gullegget fester seg <3 Enten denne gang eller neste... eller neste... Du er tøff som deler!! Det hjelper mange i samme situasjon! Sender deg og gullegget massevis av "ruge-vibber" og krysser fingre og tær <3

    11. Jeg eeeer så spent på å høre hvordan dette har gått nå! Håper virkelig at det har gått din vei <3

    12. Masse masse masse lykke til!! ❤️❤️ Krysser fingrene å sender masse gode tanker! Dette går nokk bra! Det er deres tur nå! ❤️👶🏼

    13. Tårer i øynene av filmen. Forstår hva du går gjennom. Går gjennom IVF selv. Håper du har fått to streker til nå og dere koser dere med hemmeligheten <3 om ikke, så håper jeg du ikke gir opp. Men det er jeg ganske sikker på at du ikke gjør. Lykke til <3

    14. For en ærlig og personlig film❤ Selv har jeg tilsammen vært syv ganger på Fürst når de åpner for så å ringe “HCG-telefonen” for resultatet etter jobb. Så nervepirrende!! De folka har nok møtt på en del emosjonelle damer.. Uansett: deilig å få vite 100%. Jeg er sikker på at du blir en erfaring rikere og enda litt sterkere, uansett resultat!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg